Hei! Onko täällä kenelläkään tietoa, että jos olen käynyt SPR:n EA1 kurssin tammikuussa 2003, niin voinko osallistua EA2-kurssille tämän vuoden helmikuussa? EA1hän on voimassa kolme vuotta, mutta mietinkin, onko rajaa pidetty niin tiukkana että on parista viikosta kiinni milloin olen ykköskurssin käynyt. En ehdi asiaa enää muualta varmistamaan koska huomenna on loppiainen, ja maanantai-aamuna pitäisi jo ilmottautua. Eli onko kenelläkään tietoa? Kiitos :)
SPR
EA2
2
417
Vastaukset
- Lari
Ei ainakaan meillä ole näin tiukkaa linjaa pidetty. Mukaan vaan.
- Carporal major
Ei ne tällaiset asiat ole, eikä saakkaan olla mistään päivämääristä kiinni, jos halukkuutta ja innostusta riittää niin ei muuta kun mukaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947