Kenellä on se levy Heartagrass jossa on HIM:in biisejä? se Jussi tehny country versioita niistä. Minulla on koska keräilen kaikkea mikä liittyy HIM:iin. Odotan vastauksia.
Jussi Syren And The Ground Breakers
7
654
Vastaukset
- him or die
minulla on. minäkin keräilen kaikkea himiin liittyvää
- HIMmary
ostan sitten kun sen saa jostain puoleen hintaan , ei ole oikein rahaa nytten :)
- himfan777
HIMmary kirjoitti:
ostan sitten kun sen saa jostain puoleen hintaan , ei ole oikein rahaa nytten :)
Selvä. Toivottavasti se tulisi kohta puoleenhintaan että sinäkin saisit sen =)
- firefly
meinaan kyllä hankkia, mutta välillä täytyy vähän pistää järjestykseen, että mihin sitä rahojaan laittaa
- him_goddess
heti kun kohdalle sattuu. =) Keräilen myös kaikkea mikä vain liittyy HIMiin, ja sen kyllä huomaa. Ainakin jos astuu pieneen kaksiooni. =) Semmosta huonetta ei ole missä ei olisi jotain HIM juttua. Niin, paitsi wc. Suunnitelmissa olisi sinne jonkinlainen kattomaalaus. =)
- lauruskah
Ihan miel.kiint. materiaalia. Mutta levyt maksaa perkeleesti, ei ole varaa :/
- Nemi
Minun isältäni löytyy se levy, poltettuna kylläkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937