Oletteko huomanneet Shakiran lauluäänen muuttuvan kun hän laulaa englanniksi, vai olenko ainoa joka kuulee tämän. Espanjaksi Shakira laulaa mahtavasti, mutta englanniksi laulaminen muutuu kummalliseksi vinkumiseksi ja ärsyttäväksi ääntelyksi. Esim. Timor kappale olisi muuten hyvä, mutta vikinä pilaa sen.
Muutenkin Shakiran ääni kuulostaa englannin kielellä laulattaessa epävireiseltä.
Lauluäänen muuttuminen
Tortura
3
523
Vastaukset
- eri kielellä
Minä olen huomannut, että ääni muuttuu; Mutta vaikka minustakaan ei kuulosta yhtä hyvältä kun laulaa englanniksi, niin koskaan en ole todistanut Shakiralta epävireistä laulantaa.
- shakira-fani
olet oikeassa ääni on muuttunut myös ekasta albumista(magia) lähtien
- ----
No tottakai ääni muuttu iän mukaan. Et kai luule että 13 vuotiaalla olisi samanlainen ääni kuin 29 vuotiaalla? Tai 16 vuotiaalla sama ääni 29 vuotiaana. Vaikka ääni on muuttunut se on mielestäni upea ja omaperäisempiä asioita joita shakirassa on.
Kyky hallitaa niin matalia kuin korkeitakin äänejä on ihailtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358