Olen hankkimassa vuoden 1989 2.0 GLi Volvoa.
Autolla on ajettu tasan 300tkm, nykyinen autoni on vuosimallia 1987 Mitsubishi Lancer ajettu 255tkm.
Omassa autossani rupeaa pellit olemaan ruosteessa, ovatko Volvon pellit kestäviä?
Volvo 240 hankinta
6
1837
Vastaukset
- 240
kyllä Volvon pellit kestää hyvin.Minkähintaista 240 katselet?
- Hanski
Volvoon pitäisi antaa 400e väli rahaa, auton hinta on 895e!
Kannattaisiko kauppa, Volvolla on ajettu 300tkm ja Lokakuuhun asti ajoaikaa ja Mitsussa on Huhtikuuhun asti ajoaikaa! - Parempaan vaihdat
Hanski kirjoitti:
Volvoon pitäisi antaa 400e väli rahaa, auton hinta on 895e!
Kannattaisiko kauppa, Volvolla on ajettu 300tkm ja Lokakuuhun asti ajoaikaa ja Mitsussa on Huhtikuuhun asti ajoaikaa!300tkm ajettu 200 sarjalainen on vähän ajettu.
Luulisi tuon ikäisen 200 sarjalaisen peltien kestävän vielä vuosikausia. Ainakin paaaaljon kauemman kuin mitsun.
Volvoissa ei kannata tuijottaa km vaan yleisvaikutelmaa. Jos ajolleen on hyvä, sisältä ja päältä siisti niin mikäs siinä.
- masa
auton suhteen kannattaa tehdä. En epäile ollenkaan tekniikan kestävyyttä, mutta kyllä se volvossakin alkaa kori ruostumaan. Jos ostat kyseisen auton, niin ajat sillä vielä monet kilometrit kuule. Varma peli on kyseessä, jos kaikki on siinä OK eikä ole ns. revityn oloinen. Eli auto hallinosturiin ja autokorjaaja tutkii korin myös alaosastaan. Minulla itselläni on volvo vm.1982 ja moottorilla ajettu 420000km ja hyvin se vielä palvelee. Suurimmat vuosittaiset korjauskustannukset tulevat silti olemaan korin mätäkohtien korjailut tulevaisuudessa, jos sitä pidän jatkossakin. Bensan myös tuntee, mutta vastapainona bensankulutukseen auto on kyllä luotettava ja turvallisen oloinen. Hyvänä plussana olisi hyvä olla se 'loikkari'vaihde vaihteistossa.
- 240-89katalysator
Minulla on ollut -89 Volvo 240 uudesta asti. Ajettu 360000. Ostaessa oli massa alla. Sen jälkeen on vaan ajettu. Pesty jouluksi ja juhannukseksi. Uusittavia osia ovat olleet happitunnistin ja pakoputken takapönttö, se kyllä 1,5 välein. En ole nähnyt ruostetta.
- 15 vuotta 240:llä
240 kyllä ruostuu siinä kun muutkin, ellei ole pidetty asiallisesti.
Pahimmat paikat useamman yksilön kokemuksella:
-takaiskarin yläkiinnityskohdan ympäristö
-etujousilautaset
-takapyörän kotelot sisäpuolelta(takapenkin selkänojan sivuilta)
-lokasuojien reunat
-takapyörän takana peräkontin pohja ts"vararengaskoppa" molemmat puolet
-kynnyskotelot, ja helmat, myös takapäädyt
-jalkatila varsink takaa tulppien ympäriltä alkaen, myös etupuoli
-ovien alareunat
-runkopalkit pohjassa
tässä on ne pahimmat, joita olen paikkaillut useammin. Vikaa ei usein huomaa, kun Volsun maali on niin tukevaa, että se pitää viimeiseen asti pellin kasassa.Mutta sitten kun lähtee,niin meneekin reippaasti harsolle.
Toki ruosteettomiakin löytyy, mutta vaan jos on hyvin pidetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748