Moi!
Koneessani on Asuksen emo, P4 Prescott 2.6ghz, radeon 9800xt 256mb ja 40 ja 160gt kovalevyt. Kotelon lämpötila on yleensä 33-35 astetta, rasituksessa nousee yleensä 38 asteeseen. Prossun lämpötila peruskäytössä on n.43-47 astetta, rasituksessa saattaa nousta 60 asteeseen. Prossun päällä pyörii jokin vinkuintialainen propelli ja siili, jotka aiemmin ovat olleet 2.4ghz celeronin päällä. kotelossa on yksi coolermate 80mm tuuletin tuomassa ilmaa sisään ja kaksi peräkkäin viemässä ilmaa ulos. Ovatko lämmöt hyvät vai liian korkeat? Ja jos esim. prossutuuletinta pitäisi hankkia, millainen olisi hyvä? Ja saako kahdesta tuulettimesta peräkkäin mitään hyötyä yhteen verrattuna?
P4 lämmöt
1
550
Vastaukset
- Erkko
Lämmöt kertovat huonosta ilman vaihdosta kopassa. Riippuen tietysti paljonko huoneessa on lämpöjä. Kotelossa on hyvä tuuletus jos lämmöt on huoneilma 5°C.
Jos sulla on kaksi tuuletinta "peräkkäin" -siis toinen toisen päällä- , ei siitä ole juurikaan mitään hyötyä. Yksi tuuletin pystyy siirtämään ilmaan (CFM) jonkun verran vaikka 50CFM. Kaksi päällekkäin siirtää saman verran, mutta kaksi rinnakkain siirtää kaksikertaa enemmän. Eli rinnakkain on järkevämpi asentaa, silloin saat tupla hyödyn.
Jos sulla ei ole enempää paikkoja, niin leikkaa pistosahalla oikean kokoinen aukko kattoon ja panet ylimääräisen tuulettimen puhaltamaan kuumaa ilmaa kopan sisältä pois. Katossa se kuumin ilma aina on.
Kerro kuinka onnistuu. Itse olen väkästämässä samanlaista viritelmää uuteen maxitorniini. Pohjaan 2x120mm ja kattoon 2x120mm tuulettimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101