kuljetusliike juha kuhanen etsii töihin ruotsiin.
minkälainen isäntä ja kalusto?
kuhanen
8
7286
Vastaukset
kaveri ajaa kuhasella ruotsissa puuta. ei hän ainekaan ole hirveesti haukkunut. päinvastoin. palkkauksesta tosin ei ole koskaan ollut puhetta. melko uusia volvoja näyttää ainakin olevan.
ja onhan niillä ainakin siis puu-autoja, kontti-autoja sekä joku kaasu-auto.Muuta en tiedä kuin että yhden kuskin kanssa kerran aikoinaan muinoin haasteltiin satamassa, peräkkäin kun oltiin. Niin eihän tuo yhtään negatiivistä sanaa sanonut työnantajastaan. Rivien välistä kuunneltuna päinvastoin. Sanoi vain että kyllä vanhassa talossa...
Ja Volvoja olen ainakin minä nähnyt.- läheltä seurannut
joku jos haluaa että palkat pitää korjata lähes joka kerta ja isäntä säätää joka käänteessä työaikoja ym. niin terve menoa....kutsuvat myös kouvolan kurssikeskukseksi, on kuskien vaihtuvuus sitä luokkaa. ekana työpaikkana ehkä menettelee jos, muualle ei pääse.
- rekkatyttö
kalustossa ei ole valitettavaa,mutta isännän periaatteet ja firmanhoitokyky on hiukan hukassa. monikaan ei ole kehunut joka on kuhasella töissä ollut!
- kuskin emäntä
Niinhän se ne pillit pussiin laittoi...
- Anonyymi
Juha Kuhanen olet velkaa minulle 52 731,65 €!
Suosittelen maksamaan velan! - Anonyymi
Hyvä talo oli! 2000-luvun taitteessa olin töissä, kaikki meni niinkuin sovittiin.
- Anonyymi
Nykyään kiinteistövälittäjänä ollut PK-seudulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242