Onko armeijan tereystarkastuksessa sellanen pallitesti?
Vai tutkitaanko siellä sukupuolielimiä ollenkaan?
Ei muuta mut ei kovin kiva jos joku äijä rupee kaivelee vahkeitä.en suostu! :)
ARMEIJA
6
401
Vastaukset
- olla vastavalmistunut
sairaanhoitajakin, joka on nuori nainen. Pelkäätkö että alkaa stondaamaan?
...muita miehiä noin paljon, niin ehkä olisi parempi kaikikille, että menet armeijaan vasta muutaman vuoden päästä.
- pastori silli
on pallitesti...hoitsu nuolee pallisi ja ellei tuu stondista niin olet homppeli ja armeijasta ulkona kuin lumiukko!
- 12009
No kertokaapas nyt mitä kaikkea siellä tehdään?
kun minäkin olen menossa armeijaan.
Miksi aina pitää pelleillä??
Asiallinen keskustelun avaushan tuo oli. 12009 kirjoitti:
No kertokaapas nyt mitä kaikkea siellä tehdään?
kun minäkin olen menossa armeijaan.
Miksi aina pitää pelleillä??
Asiallinen keskustelun avaushan tuo oli.Joudutte kyllä jokatapauksessa seisomaan joko housut nilkoissa tai ilman housuja tuhannen muun miehen kanssa jonossa, jossa teidät piikitetään ja näkönne tarkastetaan.
Muistaakseni myös kuulo testataan.
Se on PÄLLItesti, siis älykkyystesti, jossa kysytään mm. "Oletko koskaan halunnut ryhtyä kukkakauppiaaksi?"
- ent eli evp
Kaikilla miehillä on pallit. Sen asian tarkastaminen on turhaa. Jos joltain puuttuu pallit niin asia on varmasti jo 18 vuotiaalta tutkittu siviilissä ja hoidot on päällä. Muu ei kiinnostakaan. Jos pallit vaivaa käydään vastaanotolla. evp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235