Olin viikonloppuna Folklandia-risteilyllä Turusta,
ja siellä oli esiintymässä loistava reggae-bändi nimeltään Fire & Ice Band.
Kellään tarkempaa tietoa pumpusta, sillä netistäkään
ei tunnu löytyvän mitään informaatiota kyseisestä
kokoonpanosta. Informazione please!
Fire & Ice Band???
4
583
Vastaukset
- kuunsumutar
Kuulin itse kyseistä bändiä ekan ja toistaiseksi ainoan kerran täällä Hkissä syksyllä Colours-nimisellä reggae-klubilla. Hyvälle kuulosti. :) Aika uusi projekti se käsittääkseni on. Siinä projektissa on mukana soittamassa (ainakin silloin tällöin) yksi kaverini. Mitä haluaisit tietää heistä?
- Juha
Moikka!
No ainakin yhteystietoja, sillä kiinnostaisi ottaa
bändi muutamaan happeningiin soittamaan. Laita mulle
suoraan postia osoitteeseen: juha-anssi.ylikoski@pp.inet.fi - kuunsumutar
Juha kirjoitti:
Moikka!
No ainakin yhteystietoja, sillä kiinnostaisi ottaa
bändi muutamaan happeningiin soittamaan. Laita mulle
suoraan postia osoitteeseen: juha-anssi.ylikoski@pp.inet.fiVälitin viestisi ja yhteystietosi heille, niin voivat sitten itse ottaa yhteyttä sinuun päin.
- Juha
kuunsumutar kirjoitti:
Välitin viestisi ja yhteystietosi heille, niin voivat sitten itse ottaa yhteyttä sinuun päin.
Hyvä! jään odottelemaan yhteydenottoa...
Juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111