onko teilläkin hirveä rahanhimo?
minulla kyllä on :) viime vuonna tuli pöllittyä yhteensä 450 euroa tutuilta ja tku pelattua.
ai että kun sais rahaa ja vois pelata ja sit voittas. (toivoa aina saa)
minun lempparit veikkauksessa on lotto ja pitkäveto.
olisipa onnea matkassa.
kertokaas teidän kokemuksianne?
rahanhimo
3
1098
Vastaukset
- touhua
en kyllä noin hullu ole että alkaisin varastamaan rahaa..ja vielä tutuilta!?
ei ole rahanhimoa enkä edes usein harrasta vedonlyöntiä.. noin kaksi kertaa puolessavuodessa pelaaan pitkävetoa enkä edes silloin isomalla kuin 5 euron panoksella - Voittaja
Hommaa ittes hoitoon
- pikkupeluri
panoksilla, äläkä myöskään tuhlaa kaikki rahasi siihen. Itse pelaan säästeliäästi ja kärsivällisesti ja harkitutesti. En pelaan enää veikkauksen nettisivuilla koska on kallista pelata siellä, joten pelaan englantilaista rahapelejä kun siellä halvemmat panokset ja isommat voitot kuin veikkauksella kun pitää maksaa euron pitkäveto ja englantilaisella 0,15 euroa. Pelaan vain veikkauksen vakiota ainoastaan.
Nyt mulla on mennyt paljon vähemmän rahaa kun lopetin veikkauksen pelaamisen, ennen meni kuukaudessa 50 euroa nyt ei ole enää mennyt yhtään. Aloitin pelaamisen joulukuun alussa englantilaisella 10 eurolla, voittoja tuli ja meni ja viellä on rahaa pelitililläni mutta en ole rikastunut vielä, mutta ensi yönä on odotan 45 000 euron voittoa. Eilen yritin saada 145 000 euron voittoa pitkävedolla. Pitää olla kuitenkin jalat maassa, elää normaalisti. Monen elämä on mennyt pilalla rahapelien takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883