Tac 2 joystickeja Amigalle

Ruis

Hei siis löytyisköhän mistään uusia tac 2 joystickejä Amigalle? Se merkki kun on Ehdottomasti paras! Ja mistähän Amigalle Hiiren löytäisin?

4

2458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellom

Paras joystick se minunkin mielestä on, mutta eipä niitä taideta enää Amigalle valmistaa, kuten ei muitakaan joystickeja. Minulla taitaa tällä hetkellä olla kolme ehjää. Jossain vaiheessa ikävä kyllä taitaa Suomesta nuo loppua, minullakin on jo monta hajonnut.

• huuto.net tulee lähinnä mieleen, tai sitten kierrätyskeskukset, johon tuodaan vanhoja koneita.

• miksuh.

Suuntaa webbiselain Tamperelaisen GentleEye:n sivulle. Boogielta kyselemällä saattaapi uuden hiiren ja joystickin saada ostettua. Ainakin hinnastossa on molempia edelleen, tac-2 tikkuja GetleEye:lläkään ei näytä olevan (tosin niitä ei ole tainnut olla kellään enää aikoihin).

http://ge.vip.fi

GentleEye:llä on muutenkin myynnissä paljon Amiga rautaa ja softaa. ostamalla Boogielta tukee samalla myös suomen ainutta yhä toimivaa Amiga-liikettä.

• Ruis

Vanha tack 2 toimimaan, kaipas näköjään vaan puhistusta...:) nyt on ilo ylimmillään! vaikka toinen toimiva joystick ois vielä hakusessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2188
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe