Tilitoimistojen

palvelut ja hinnat

Mitä te joudutte maksamaan vuodessa tilitoimistolle kirjausmaksuista ja veroilmoituksen teosta ?

Minulla menee 600 euroa ja siinä ei ole mukana viljelysuunnitelmaa.

Lasketteko kuitit itse yhteen huomioiden alv maksun ?
Minusta on kallista että yhden kuitin kirjausmaksu on melkein euron ja ammattityö maksaa melkein 100 euroa tunnilta. Vai onko näissä tilitoimistojen hinnotteluissa paljon eroa ?

15

2631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetella itse pääsee melkosille palkoille,
      vaikka tekee käsinkin.

• välistä

Pakko pitää taksat melko korkealla, muuten ei jaksa kaikkia kirjanpitoja tehdä.

• eri mieltä

Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!

• eri mieltä kirjoitti:

Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!

on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!

• kuitit kirjata
        kawasaki250 kirjoitti:

on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!

silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

• sitten
        kuitit kirjata kirjoitti:

Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

Sille tilitoimistolle vielä maksat, jos itse olet suurimman työn jo tehnyt valmiiksi.

Tai sitten kirjanpito-ohjelmasta olet maksanut turhaan.

• enää suuri
        kuitit kirjata kirjoitti:

askel tehdä itse koko veroilmoitusta.

Verottajaa ei kannata pelätä, mistä et ole varma, soita paikalliseen toimistoon, ja kysy. Tosin nykyään ei ole helppo löytää sitä puhelinnumeroa..

• itse.

mun mielestä hyvä ohjelma.
      tulostaa lomakeetkit ettei tartte kun nimi alle kirjoittaa.

• jotenkin

osallisena tuon tilitoimiston toiminnan kanssa, täälläpäin perivät korotettuja maksuja ellet kuulu mtk:hon, onkohan tuo muuten laillista puuhaa, kaiketi tuollaisestakin saa joku pikkunilkki tyydytystä egoonsa.

• nuo

maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!

• itsellinen
        nuo kirjoitti:

maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!

Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan

• itsellinen
        itsellinen kirjoitti:

Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan

Ei tuo mtk ainakaan meikäisen tuotantosuunnan asioita ole vienyt kun kurjuuteen päin, miksi helvetissä tuosta pitäis vielä maksaa.

Ai niin sais Kultajousesta lävärin "halvalla" mtk-alennuksella.

Helvetin riesa koko mtk.

• noin.

350 ja tekee kaiken valituksia myöten.

• kynällä ja laskukoneella

ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.

• palvelut ja hinnat
        kynällä ja laskukoneella kirjoitti:

ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.

Soitin toiseen tilitoimistoon ja sieltä otan tänä vuonna palvelun ja säästän siinä 200-250 euroa verrattuna edelliseen vuoteen.

Huomatkaa että niissä tilitoimistoissa on eroja ja kilpailu varmaan on kovaa. Tälläkin tilitoimistolla on pitkä työkokemus alaltaan, että ammattitaitoinen pitäisi olla.

Verratkaa hintoja niin säästätte ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe