Tilitoimistojen

palvelut ja hinnat

Mitä te joudutte maksamaan vuodessa tilitoimistolle kirjausmaksuista ja veroilmoituksen teosta ?

Minulla menee 600 euroa ja siinä ei ole mukana viljelysuunnitelmaa.

Lasketteko kuitit itse yhteen huomioiden alv maksun ?
Minusta on kallista että yhden kuitin kirjausmaksu on melkein euron ja ammattityö maksaa melkein 100 euroa tunnilta. Vai onko näissä tilitoimistojen hinnotteluissa paljon eroa ?

15

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetella itse pääsee melkosille palkoille,
      vaikka tekee käsinkin.

• välistä

Pakko pitää taksat melko korkealla, muuten ei jaksa kaikkia kirjanpitoja tehdä.

• eri mieltä

Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!

• eri mieltä kirjoitti:

Milläs pidät itsesi muiden töiden lisäksi vielä vero koukeroissa ajan tasalla??????????

Tilitoimisto, jos mikä on ulkoistettava toiminta!!!!!!

on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!

• kuitit kirjata
        kawasaki250 kirjoitti:

on suurin syy, milläs esimerkiksi suunnittelet verotusta tuleville vuosille, jos et itse yhtään ole perillä missä mennään, ei se tilitoimisto osaa suunnitella niitä tulevia vuosia tai hankintoja, jos et itse niitä perustele ja hyvin.

Se on totta että ajantasalla pysymisessä
        saa tehdä kyllä jatkuvasti töitä, muissakin
        paperisulkeisissa.

Voihan sitä muutakin ulkoistaa!!

silti kotonaan ja seurata tapahtumia.

Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

• sitten
        kuitit kirjata kirjoitti:

Mulla on kuitenkin vähän epävarma olo omista taidoista vaikka tallennankin omalle kirjanpito-ohjelmalle kuitit aina ennen toimistolle vientiä niin saan seurattua missä mennään, onko tuo toimiston maksu sitten turha, kukin taaplaa tyylillään.

Sille tilitoimistolle vielä maksat, jos itse olet suurimman työn jo tehnyt valmiiksi.

Tai sitten kirjanpito-ohjelmasta olet maksanut turhaan.

• enää suuri
        kuitit kirjata kirjoitti:

askel tehdä itse koko veroilmoitusta.

Verottajaa ei kannata pelätä, mistä et ole varma, soita paikalliseen toimistoon, ja kysy. Tosin nykyään ei ole helppo löytää sitä puhelinnumeroa..

• itse.

mun mielestä hyvä ohjelma.
      tulostaa lomakeetkit ettei tartte kun nimi alle kirjoittaa.

• jotenkin

osallisena tuon tilitoimiston toiminnan kanssa, täälläpäin perivät korotettuja maksuja ellet kuulu mtk:hon, onkohan tuo muuten laillista puuhaa, kaiketi tuollaisestakin saa joku pikkunilkki tyydytystä egoonsa.

• nuo

maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!

• itsellinen
        nuo kirjoitti:

maksut ovat korotettuja, vaan normaali taksat.

MTK:- luultavasti myöntää jäsenilleen hyvitystä.

Turha tuollaisten luikureitten, jotka eivät maksa jäsenmaksuja, on ruinata ja vaatia samoja oikeuksia mitä on jäsenillä.

Onko sieläpäin kuinkakin yleistä maksattaa etujärjestömaksut muilla,HÄVETKÄÄ sanon HÄVETKÄÄ!

Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan

• itsellinen
        itsellinen kirjoitti:

Takajärjestö se on. Etujärjestö on sellainen, joka ajaa jäseniensä etuja, ylöspäin ei alaspäin.

Paremman (kuin mtk-alennus) alennuksen saa, kun neuvottelee yksityisenä henkilönä, "pärstäkertoimen", mukaan

Ei tuo mtk ainakaan meikäisen tuotantosuunnan asioita ole vienyt kun kurjuuteen päin, miksi helvetissä tuosta pitäis vielä maksaa.

Ai niin sais Kultajousesta lävärin "halvalla" mtk-alennuksella.

Helvetin riesa koko mtk.

• noin.

350 ja tekee kaiken valituksia myöten.

• kynällä ja laskukoneella

ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.

• palvelut ja hinnat
        kynällä ja laskukoneella kirjoitti:

ei tartte tietokoneita jos kuitteja on mapillinen. Ota huomioon että maanviljelijä on muistiinpanovelvollinen,ei kirjanpitovelvollinen. Riittää kun kuitit on laskettu tileittäin ja alv prosenttittain yhteen. Tulokuitteja nyt ei montaa ole jos ei eläimiä.

Soitin toiseen tilitoimistoon ja sieltä otan tänä vuonna palvelun ja säästän siinä 200-250 euroa verrattuna edelliseen vuoteen.

Huomatkaa että niissä tilitoimistoissa on eroja ja kilpailu varmaan on kovaa. Tälläkin tilitoimistolla on pitkä työkokemus alaltaan, että ammattitaitoinen pitäisi olla.

Verratkaa hintoja niin säästätte ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe