pariisin hinnat

huhtikuussa pariisiin

paljonko maksaa louvre, eiffel ja missä edullista ja hyvää ruokaa onko jotain tiettyjä ravintoloita mitä suosittelette. paljonko seinen risteily maksaa ilman ruokia?ja kanssa?
entä onko 3 pvän metroliput ok?hinta?
mitenkäs sää huhtikuun lussa?

6

4989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne vaan

Louvreen muistaakseni maksaa siinä 10 euron pintaan, eiffelin hinnat menee kerroksien mukaan, riippuen siitä haluatko keskitasolle vai ylös asti. Tarkkoja hintoja en muista, varmaan pyörivät myös siinä kympin kieppeillä.
      Itse kiipeämällä on halvempi (kesti noin puoli tuntia kävellä, hisseissä on varsinkin päiväsaikaan ruuhkaa ja jonottaa saa =) Suosittelen menemistä eiffeliin n.tuntia ennen sulkemista (tai aiemminkin tietty!) koska illan hämärtyessä kaupunki on kauneimmillaan ja ne eiffelin valojen värivaihtelutkin näkyvät. Kiikarit mukaan jos haluat tarkistella kaupunkia tarkemmin...

Suuntaa kaupungin "ydinkeskustasta" kauemmaksi sivummalle, sieltä löytyy aivan ihania ruokapaikkoja ja ovat monesti halvempia, kun eivät ole niitä turistipyydyksiä...ja ruokaa tilatessa on hyvä pitää tarpeen tullen sanakirjaa mukana, ettei tule ylläriä lautaselle, niinkuin allekirjoittaneelle... ;)

• vastauksista

kiitos hinnoista. kovasti odotetaan jo matkaa.onko tietoa niistä seinen risteilyistä.mitens muuten metron hinnat?onko 3 pvän lippua vai kannattaako ostaa kertalippuja jos meinaan kävellä paljon?

• Sinne vaan
        vastauksista kirjoitti:

kiitos hinnoista. kovasti odotetaan jo matkaa.onko tietoa niistä seinen risteilyistä.mitens muuten metron hinnat?onko 3 pvän lippua vai kannattaako ostaa kertalippuja jos meinaan kävellä paljon?

En tarkalleen muista niitä seinen hintoja, joku muistikuva on 40-50 eurosta (hinta varmaan riippuu matkan kestosta, otatko päivällisen jne...) ja niitä lauttoja on paljon siellä, riippuu siitäkin minkä valitset!
        Noista metrolipuista sen verran, että ite oon ostanut kertalippuja, kun tuli käveltyä niin paljon, koska niin kaupunkia näkee enemmän...

• Pariisista palannut

Jos menet Eiffeliin hissillä ylös asti, se on 10,70. Muut hinnat, niin Eiffeliin kuin Louvreen saat ihan googlettamalla!

• Legion Etrangere
      • Nimetön

Olen pari kertaa ollut illallisristeilyllä. Se kannattaa kokea ihan miljöön takia. Ruokakin olin ihan ok. Ei mitään rengasfirman tähdittämää, mutta hyvää. Vaativat muuten pikkutakin ja solmion joillakin laivoilla, joten ne kannattaa pakata mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      278
      1218
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe