Nainen

onko niitä

Haluaako suomalainen nainen antaa tosiaa itsestään sellaisen kuvan itsestään, kun näissä kirjoituksissa naiset antaa. Minä sanon vaan että haloo mikäli näin on. Olen lukenut näitä kirjoituksia nykyään jonkin verran, yhteenveto on että noin 80 % haluaa pettää (tehdä huorin).
Pitääkö tosiaan lähteä etsimään itselle nais kumppania muualta maasta jossain uskollisuus on kunniassa. Menee siinä ainakin hetki ennen kuin oppii tähän Somen kulttuuriin.

16

2074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansu

että miehissä on paljon enemmän pettureita mitä naisissa .
      Pitääkö naisen sitten olla joku siveyden sipuli ja mies saa pettää.

Mua ainakin v.tutti, kun itse en ymmärtänyt pettää ex miestäni vaikka hän jonkun huoran kanssa työmatkallaan oli.

• kostoa,kostoa,anteeksiantaminen?

• KOSTONHIMOINEN
        arvo-poika kirjoitti:

kostoa,kostoa,anteeksiantaminen?

ja sen exmieskin on saanut kokea mua ei kohdella miten sattuu :)

• uskoo

että löytyy mitään statistikka kuka on enemmän pettueri tai ei, mies vai nainen. Varman aikaa saman määrääinen luku.

• KOSTONHIMOINEN kirjoitti:

ja sen exmieskin on saanut kokea mua ei kohdella miten sattuu :)

lapsellisuuttasi!

• saa tehdä
        arvo-poika kirjoitti:

lapsellisuuttasi!

mitävaan ja naisen pitäisi kestää sellaistahan se on näin tasa-arvon aikana.

• ...ne...

...joka ei halua sananmukaisesti pettää mutta silti halua kokeilla joku uus mies, ne vaan helposti sanoo yks päivä että se on loppu. Ja sitten ne on vielä omin silmiin ja muiden myös vain yhden miehen nainen. Naurettava

• löytyy

Kyllä Suomessa on kunnollisia ja uskollisia naisia todella paljon. Kaikki eivät vaan välttämättä ole innokkaita tuomaan omia mielipiteitään julki.

• onko niitä

Ehkä nämä sivut tosiaan antavat väärän kuvan asiasta.

• onko niitä
        onko niitä kirjoitti:

Ehkä nämä sivut tosiaan antavat väärän kuvan asiasta.

Ilmesesti on niin että näille sivuille on ajautunut hieman yleisestä käsityksestä ja moraalista poikkeavaa porukkaa. Koston halukin on hyvin edustettuna. Kuinkahan monen vaikeudet johtuu siitä että kun toinen menee ja sitten pitää mennä itsekin. Tietysti sitä itsekunkin mennä vähintään yhtäpaljon kuin toisenkin.
        Siinä sitä sitten mennään kunnes todetaan että ei ole mitään yhteisiä asioita. Jolloin yleensä jompi kumpi ilmoittaa haluavansa eron syystä tai toisesta.

• solisaali erkki

Mitä tuo nyt haettovaa jos sitä joku muuhii naeja pärryyttää. Soap kaverittii ja se on kotona paljo ilosempi ihminen kun on soanu mieleistään. Aokasoo se paarin sullehii valillä.

• osata suomea

Niin mun kaveripiirissä ei yksikään nainen ole uskoton.
        Baariin , kun lähdetään niin tanssia voidaan ja siinä ei ole mitään pahaa , mutta siihen se sitten jääkin vaikka miestä ei kyllä tuntuis asia yhtään hidastavan vaikka tietää , että nainen on varattu.

• on ?
        osata suomea kirjoitti:

Baariin , kun lähdetään niin tanssia voidaan ja siinä ei ole mitään pahaa , mutta siihen se sitten jääkin vaikka miestä ei kyllä tuntuis asia yhtään hidastavan vaikka tietää , että nainen on varattu.

Onko sulla kavereita ?
        Vai yksinkö pakerrat ?

• on muutama
        osata suomea kirjoitti:

ja kavereita paljon .

• vahan
        on muutama kirjoitti:

ja kavereita paljon .

Ma ainakin jarkytyin kun ruotsin risteilylla mua yritti iskea sellainen hyvannankoinen suomalaismies,ja mahan oli ihan otettu...mut sit se alko halailee ja kerto mulle etta hanella on vaimo kotona,ja kertoi miten paljon han rakastaa hanta jne. (ei ollut edes kauheesti kannissa)...siina vaiheessa mua alko suututtamaan,ja kyselin etta eiko han mielestaan ole tekemassa mitaan vaaraa silla hetkella,ja han sanoi etta ei...hanen tyokaverinsakin kattelivat miesta vahan ymmallaan. En ymmarra miksi joku pettaa,en ymmarra miksi ihmiset eivat nae pettamisena vaarana asiana...onko meilla enaa omaatuntoa tallella?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe