Mitenkä eläisit,jos saisit elää elämäsi uudestaan ?
meni nuoruus..
11
859
Vastaukset
- vaihtais pois!
lauloi Rautavaaran Tapsa jo aikoinaan.
- sAAmari
kun on jo housussa.
Onhan niitä paljonkin sellaisia asioita, joita tekisi mielellään tällä järjellä toisin, mutta toisaalta toisenlaiset valinnat olisivat johtaneet myös siihen että minulla tällä hetkellä EI olisi tiettyjä asioita (esim. jos nykyisellä järjelläni saisin aloittaa uudestaan nuoruudesta alkaen niin en ikinä lähtisi exäni kelkkaan eikä tiemme luultavasti koskaan edes risteäisi, mutta silloin minulla ei myöskään olisi maailman fantastisinta lasta).
Taitaisi mennä vain pää entistä enemmän sekaisin jos alkaisin jossitella... - nuppinsa stressaamista..
uusintaa kun näet ei tule, jos ei sitten hurahda hindulaiseksi tai buddhalaiseksi ja usko uusintaelämään, jota ei heillekään kyllä tule.
Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Piste. sanoi lohduttavan ajatuksen:"Olisin joka tapauksessa tämän ikäinen". Samalla tavallahan olisi kuitenkin mahdoton elää, sen verran erilaiset sattumat ovat kuljettaneet, omat ja muiden. Ensimmäinen tietoinen muutos edelliseen elämään verrattuna lonsoaisi uuden elämän jo aivan eri urille ja se taas edellyttäisi uusia, outoja päätöksiä.
Mutta olisin minä aliupseerikoulun puolikurssijuhlan jälkeen yrittänyt naida sitä tyttöä, sehän oli ihan valmista kauraa...- aahoohoo
Oisin ollu koulun fysiikantunneilla vähän skarpimpi. Nyt ei tarviis miettii et kehtaako keltään kysyy mikä helekutin voima saa syntyvän tähden pyörimään akselinsa ympäri.
tarpeilla varustettuna pitäisi alkaa uudelleen elää, niin tuskinpa lähtisin korjaamaan elettyä elämää. Tietenkin korjaamisen varaa olisi ollut, mutta kaikella on tarkoituksensa ja sitä ei välttämättä itse aina huomaa.
- tippaeitapa
Viinan ja naisten suhteen olisin kyllä viisaampi jos uudestaan saisin olla vaikka 18V.Olisi kyllä aika herkullisen mielenkiintoista olla just 18V varustettuna nykyisellä elämänkokemuksella :D
- eri paketissa
Saahan sitä jossitella;
sama paska alkaisi alusta, se vaan tarjottaisiin erinäköisessä kääreessä.
"Kaiken toistuminen on helvetti" - keskiolut.......
Elää aikaa ennen keskiolutta:
Suomi 1.1.1969: Alkoholin tarjoilu sai laajemmat mittasuhteet ja keskiolut vapautui kahviloihin ja kauppoihin. Alkoi alkoholin uusi aika Suomessa. Anniskeluikärajaksi tuli 18 vuotta, anniskelun sai alkaa jo klo 12.00 (oluen klo 9.00) ja osan viinoista sai tarjoilla ilman ateriaa. Laki toi huomattavan alkoholin kulutuksen kasvun (50% kahdessa vuodessa), lähinnä oluen ansiosta. - Tapu
Rupeaisin sepäksi enkä tähän helkutin konttorihommaan.
- Seppä...
....Olis pitänyt sittenkin mennä kauppakouluun!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768