Näyttää olevan oikein ammattivalittajia liikkeellä täällä.
Sen vielä ymmärrän, jos matka on mennyt pieleen (väärä hotelli tms.) ja silloin valitetaan, mutta että matkustetaan kehitysmaahan ja valitetaan sen jälkeen matkakohteen olleen kehitysmaa, köyhä, likainen jne.
Menee yli ymmärryksen.
Varaatteko te risteilynkin ja matkan jälkeen valitatte kun jouduitte laivaan?
Ammattivalittajia
6
1786
Vastaukset
- minä
osuit asian ytimeen!!! juuri näin. emme ole varmaan ainoita jotka ihmettelee samaa asiaa!!
- hilkka
Juu, jos haluaa viettää lomansa steriilissä ympäristössä ilman eksoottisia piirteitä, niin ei ehkä kannata lähteä kehitysmaahan!
Tosiaan, väärät hotellit yms. on sitten aivan eri asia.- noora-dominicana
juuri. eiko ihmiset ota selvaa millaiseen maahan ovat menossa? tama tosiaankin on kehitysmaa ongelmineen. ja turistialueet ovat viela tosi hienot verrattuna tahan "oikeeseen maailmaan" hotellien ulkopuolella. tosiasia on etta kaikki ei sovi kaikille, suomeen on hyva jaada jos ei halua maailmaa nahda.
- tyhmä-noora
noora-dominicana kirjoitti:
juuri. eiko ihmiset ota selvaa millaiseen maahan ovat menossa? tama tosiaankin on kehitysmaa ongelmineen. ja turistialueet ovat viela tosi hienot verrattuna tahan "oikeeseen maailmaan" hotellien ulkopuolella. tosiasia on etta kaikki ei sovi kaikille, suomeen on hyva jaada jos ei halua maailmaa nahda.
Ne ne vasta fiksuja ihmisiä onkin jotka jaksaa roikkua täällä palstoilla valittamassa sitä kun toiset on niin tyhmiä että valittaa....
- noora
tyhmä-noora kirjoitti:
Ne ne vasta fiksuja ihmisiä onkin jotka jaksaa roikkua täällä palstoilla valittamassa sitä kun toiset on niin tyhmiä että valittaa....
naa palstat vaa sattuu olemaan niin hauskoja etta pakko kayda lukemassa :D jei. dominikaaninen tasavalta hiljenee... :)))
- Anna mun kaikki kestää
tyhmä-noora kirjoitti:
...minä käyn täällä lomavinkkejä hakemassa - kiitos niistä - mutta kun palstan täyttää turhanaikainen valitus, niin onhan siitä pakko huomauttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299