aina löytyy tukijoita, jos vain on sen arvoinen. Jos tarvitset nimen takauslappuun tms. niin aina saat apua. Ennen kaikkea saat henkistä tukea, kun elämä kolhii.
Suku on paras
5
999
Vastaukset
- blackmagictiger
onks näin
- kerran kusetettu
takaamaan vaikka kuinka sukulainen.
- blackmagictiger
kerran kusetettu kirjoitti:
takaamaan vaikka kuinka sukulainen.
no.mä oon kahden vaiheilla oishan se tietty joskus kivaa aikanaan sitten pitää yhteyttä sukulaisiinsa ja toisaalta taas ei...
- Kaiken kokenut
Paskanmarjat!!!
Itse en ainakaan ole saanut mitään henkistä tukea, vaikka olisin sitä kaivannut, ei, vaikka minullakin on ollut elämässäni monia vaikeitakin juttuja, kuten, esim. lapsen vakava sairaus, avoero, työttömyyttä, masennusta,lasten kiusaamista, taloudellisia huolia, ym. Päinvastoin, syyllistetään, arvostellaan ja käyttäydytään, kun oltaisiin pikemminkin vahingoniloisia kaikesta kokemista vääryyksistä, mitä on joutunut kokemaan elämän varrella!!! Onko se muka tukemista, EI TODELLAKAAN! SIlloin, kun ihmisellä on vaikeaa, luulisi saavan juuri sitä henkistä tukea ja kannustusta, mutta ei ainakaan minun kohdallani! Ja jos joskus meneekin vähän paremmin, niin sitten ollaankin kateellisia ja ihmeissään!!! OMAT SUKULAISET!!! SUKULAISET OVAT PERSEESTÄ, sanon minä!- samaa mieltä
mutta mepä pärjätään ihan omillaamme emme tarvi sukua mihinkään.....tulee ja on jo ollutkin päiviä että he tarvitsevat meitä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106