äänestää ollenkaan näissä vaaleissa.
Siinä menee ääni hukkaan, niin kuin hohtimet kaivoon.
Tarjaa ei tarvitse
4
225
Vastaukset
- rakastaa äänestää
halosta,muistakaa kuka halusi maamiinat kieltoon suomessa.halonen oli tämä joka haluaa suomen lipovan venäjän persettä
- no kiva
kun täällä on joku kuka kertoo mitä meidän pitää tehdä - eihän me ilman sun neuvoas mitään tajuttaiskaan!
- säkään
osaa olla lukematta
- Anonyymi
Ihana aloitus miltei 20 v takaa.
Itse allekirjoitin kansalaisaddressin Ottawan sopimuksesta irtautumisesta. Maailmanpoliittisen tilanteen takia. Viime vuonna 2024.
2006 äänestin Tarjaa. Ja olin sitä mieltä, että jalkaväkimiinat tulisi kieltää. Ja luulin, että sivistys riittäisi ainakin isoilla valtioilla ja eurooppalaisilla sivistysvaltioilla siihen, että asiat ja riidat hoidetaan sopimuksilla ja yhteistyöllä, jossa ketään ei laitetan selkä seinää vasten. Eikä tarvita sotaväkeä tappamaan kansalaisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319