Hei!
Olen epätoivoisesti etsiskellyt minisuomenhevostammaa nimeltä Esteri. En ole varma onko tämä hänen oikea nimensä vai pelkkä lempinimi. Esteri asusteli ennen Kangasalan Herttualan ratsastuskoululla, mutta sitten talli lopetettiin ja hevoset joko myytiin tai vietiin muualle. (toivottavasti ei teurastamoon)
Nykyisin entisen tallin tilalla on toinen samanniminen talli, joten älkää sekoittako siihen.
Esteri oli väritykseltään vaaleanruskea ja päässä sillä oli kaunis läsi.
Onko kukaan nähnyt tämän tyyppistä tammaa? Jos olet niin ilmoitathan sähköpostiini yenna--@suomi24.fi, pahoittelen jos kuvailuni ovat kehnot mutten osaa enempää kertoa ja minulla ei ole edes valokuvaa siitä.
HUOMIO katseet tänne!
winstar
2
535
Vastaukset
- katsoo
www.sukuposti.fi tai www.hippos.fi. Sinne laitat hakusanaksi Esteri nii ainaki sille nimelle rekisteröidyt hevoset löytyy.. Onnea etsintöihin!
- someone
Mä olin kerran waiwiassa leirillä ja mentiin vaellukselle. Sinne tuotiin pari hevosta lisää.... toinen oli varmaan toi hevonen mist puhuit se oli iso-herttuan tallilta. Ja se toinen oli joku teho-troikka trillu, rulla, lempinimiä vissiin monta...http://www.matkailupalveluiso-herttua.fi/index.php?page=hevosesittely&sisalto=50 tuossa se toinen, (etuhiukset hämää....)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096