Virallisille sivuille

kuvia

6

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talvenruusu

Olipa hauskoja kuvia! Mukavaa nähdä kuvia keikoilta, kun niihin itse niin harvoin pääsee.

• ps..

kivoja kuvia mutta enemmän niitä sais olla?!

• ...

viralliset sivut. Eilen illalla ei päässyt viralliselle foorumille. Ja tänään ei pääse ollenkaan Herran sivuille. Lienee Herra taas ottanut ja suuttunut häneen kohdistuneesta kritiikistä.

• Sonata

Minä ainakin olen päässyt sekä eilen, että tänään sivuille vailla minkäänlaisia ongelmia.
        Luulenkin, että vika taitaa olla siellä toisessa päässä...
        Mutta saihan nimimerkki pienen provon taas aikaan.
        Joillekin tuo artistin mustamaalaaminen näyttää olevan oikein kokopäivätyö.

• Justiinatar
        Sonata kirjoitti:

Minä ainakin olen päässyt sekä eilen, että tänään sivuille vailla minkäänlaisia ongelmia.
        Luulenkin, että vika taitaa olla siellä toisessa päässä...
        Mutta saihan nimimerkki pienen provon taas aikaan.
        Joillekin tuo artistin mustamaalaaminen näyttää olevan oikein kokopäivätyö.

sivut toimii täysin moitteettomasti. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä tästä älyttömästä mustamaalauksesta. Ilmeisesti kaikki johtuu siitä oman elämän puuttumisesta.

• hankkikaa jo elämä!
        Justiinatar kirjoitti:

sivut toimii täysin moitteettomasti. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä tästä älyttömästä mustamaalauksesta. Ilmeisesti kaikki johtuu siitä oman elämän puuttumisesta.

Ja tietenkin me, jotka yritämme huomauttaa tästä älyttömästä mustamaalaamisesta, olemme vain sokeita kiihko faneja. Ihme ettei saa kritisoida tätä mustamaalaamista ilman, että leimataan laput silmillä kulkevaksi, en kestä mitään negatiivista Janista, faniksi. Naurettavaa... Ja tietty se, että sivut ei kaikilla toimi on myös Janin vika. Koska Janihan pystyy vaikuttamaan siihen, että viralliset sivut/foorumi toimii joillakin muttei kaikilla. Kasvakaa jo aikuisiksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe