Janin vir. sivuille on nyt lisätty osio 'keikkakuvia' =)
http://www.janiwickholm.net/kuvat.php?page=gallery_menu
Virallisille sivuille
6
771
Vastaukset
- Talvenruusu
Olipa hauskoja kuvia! Mukavaa nähdä kuvia keikoilta, kun niihin itse niin harvoin pääsee.
- ps..
kivoja kuvia mutta enemmän niitä sais olla?!
- ...
viralliset sivut. Eilen illalla ei päässyt viralliselle foorumille. Ja tänään ei pääse ollenkaan Herran sivuille. Lienee Herra taas ottanut ja suuttunut häneen kohdistuneesta kritiikistä.
- Sonata
Minä ainakin olen päässyt sekä eilen, että tänään sivuille vailla minkäänlaisia ongelmia.
Luulenkin, että vika taitaa olla siellä toisessa päässä...
Mutta saihan nimimerkki pienen provon taas aikaan.
Joillekin tuo artistin mustamaalaaminen näyttää olevan oikein kokopäivätyö. - Justiinatar
Sonata kirjoitti:
Minä ainakin olen päässyt sekä eilen, että tänään sivuille vailla minkäänlaisia ongelmia.
Luulenkin, että vika taitaa olla siellä toisessa päässä...
Mutta saihan nimimerkki pienen provon taas aikaan.
Joillekin tuo artistin mustamaalaaminen näyttää olevan oikein kokopäivätyö.sivut toimii täysin moitteettomasti. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä tästä älyttömästä mustamaalauksesta. Ilmeisesti kaikki johtuu siitä oman elämän puuttumisesta.
- hankkikaa jo elämä!
Justiinatar kirjoitti:
sivut toimii täysin moitteettomasti. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä tästä älyttömästä mustamaalauksesta. Ilmeisesti kaikki johtuu siitä oman elämän puuttumisesta.
Ja tietenkin me, jotka yritämme huomauttaa tästä älyttömästä mustamaalaamisesta, olemme vain sokeita kiihko faneja. Ihme ettei saa kritisoida tätä mustamaalaamista ilman, että leimataan laput silmillä kulkevaksi, en kestä mitään negatiivista Janista, faniksi. Naurettavaa... Ja tietty se, että sivut ei kaikilla toimi on myös Janin vika. Koska Janihan pystyy vaikuttamaan siihen, että viralliset sivut/foorumi toimii joillakin muttei kaikilla. Kasvakaa jo aikuisiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728