Kuinkas on saako marsu syödä pahvia/paperia (ei painomustepaperia)? Laitoin marsujen häkkiin "mäyräkoira" pahvipakkauksen ja ne innostuivat syömään sitä pahvia. Joskus ovat tuhonneet paperipussinkin.
Onko siittä haittaa marsun ruuansulatukselle?
Saako.....
4
598
Vastaukset
- kuluu
Kyllä meilläkin pahvi maistuu... eräs eläinkaupan pitäjä sanoi, että marsun vatsa sulattaa vaikka mitä. Puhuimme silloin marsuille tarkoitetuista puuleluista joiden sisällä on herkkupala. Jos vatsa sulattaa puuta niin taatustu myös pahvia. Ilmeisesti pahvi ei saa kuitenkaan olla kovin värjätty tai näin uskoisin sillä muste ei ole hyvästä, kuten esimerkiksi sanomalehti. Itse annan vain ruskeaa pahvia ja rapina käy...
- Susanne
Hei! En suosittelisi pahvin/paperin syöttämistä ehdoin tahdoin. Jos painomuste on myrkyllistä, niin se ei tietenkään ole hyväksi. En osaa sanoa, minkä tyyppisissä julkaisuissa on minkäkin laista mustetta, mutta suosittelisin tosiaan muuta purtavaa kuin pahvi tai paperi. Suuret määrät vierasta ainetta voi sitä paitsi tukkia marsun suoliston, jolloin tilanne on hengenvaarallinen.
- ...
Voi tulla suolitukos!!
- marsutnakertaa
Olen itsekkin miettinyt että saako marsu syödä pahvia,kun marsujen puuhaputki on pahvinen ja mun marsut järsii sitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738