Mitä mahtaa se Salibandyn sääntökirja sanoa taklauksista? nyt tarkoitan aivan olkapää/olkapää vasten taklauksia enkä mitään selkään ajoja. Mua vituttaa ainakin jos js kun juoksen kulmaan hakee palloa ja vastustaja tulee vieressä ja sit kun taklaan sitä siinä pallon kohdalla kädet alhaalla olkapää olkapäätä vasten ja jos se sattuu kaatumaan niin aina siitä vihelletään vapari... pitääkö aina kaatua että sen vaparin saa. Välillä kaveri ei kaadukkaan niin vapareita vihelletään. Jos vastapuolen pelaaja on paljon pienempi niin eihän se siihen saa vaikuttaa koska käsittääkseni lajiin kuitenkin kuuluu fyysinen peli eli pitääkö tämäkin lopettaa? vaikka sarjataso on 4 divari.
Taklaukset?
4
1618
Vastaukset
- moppinajd
Se vähän riippuu tilanteen vaarallisuudesta. Jos kaatuu laidan lähellä, silloin lähes aina vihelletään. Tottakai salibandyyn kuuluu fyysinen kontakti ja ei se kyllä saa olla koosta kiinni että miten vihelletään, eikä se kyllä olekaan. Itse olen tällainen pikkumies, mutta vastaan taklaukseen aina taklauksella. Mutta tuomarit kyllä mielestäni viheltävät monet taklaukset. Se riippuu myös tuomarista. Olkapäällä olkapäätä vastaan pelaaminen on sääntökirjan mukaan sallittua.
- Neiti Salibandy
ÄLÄ NAURATA!
- Säbä fyysiseksi
Siis säbässä saa taklata ja pitää taklata..kuka tykkää pelaa jotain neitipeliä..siis naisetkin osaa pelaa kovaa...ja se koko juttu...jos oot iso ni kärsit aivan älyttömästi nimimerkillä kokemusta on!!
- EI KUULU TAKLAUS
meijän joukkuelainen taklattiin sillei et kylki luita murtu TAKLAUS EI KUULU SALIBANDYYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738