Taklaukset?

Turhautunut69

Mitä mahtaa se Salibandyn sääntökirja sanoa taklauksista? nyt tarkoitan aivan olkapää/olkapää vasten taklauksia enkä mitään selkään ajoja. Mua vituttaa ainakin jos js kun juoksen kulmaan hakee palloa ja vastustaja tulee vieressä ja sit kun taklaan sitä siinä pallon kohdalla kädet alhaalla olkapää olkapäätä vasten ja jos se sattuu kaatumaan niin aina siitä vihelletään vapari... pitääkö aina kaatua että sen vaparin saa. Välillä kaveri ei kaadukkaan niin vapareita vihelletään. Jos vastapuolen pelaaja on paljon pienempi niin eihän se siihen saa vaikuttaa koska käsittääkseni lajiin kuitenkin kuuluu fyysinen peli eli pitääkö tämäkin lopettaa? vaikka sarjataso on 4 divari.

4

1678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moppinajd

Se vähän riippuu tilanteen vaarallisuudesta. Jos kaatuu laidan lähellä, silloin lähes aina vihelletään. Tottakai salibandyyn kuuluu fyysinen kontakti ja ei se kyllä saa olla koosta kiinni että miten vihelletään, eikä se kyllä olekaan. Itse olen tällainen pikkumies, mutta vastaan taklaukseen aina taklauksella. Mutta tuomarit kyllä mielestäni viheltävät monet taklaukset. Se riippuu myös tuomarista. Olkapäällä olkapäätä vastaan pelaaminen on sääntökirjan mukaan sallittua.

• Neiti Salibandy

ÄLÄ NAURATA!

• Säbä fyysiseksi

Siis säbässä saa taklata ja pitää taklata..kuka tykkää pelaa jotain neitipeliä..siis naisetkin osaa pelaa kovaa...ja se koko juttu...jos oot iso ni kärsit aivan älyttömästi nimimerkillä kokemusta on!!

• EI KUULU TAKLAUS

meijän joukkuelainen taklattiin sillei et kylki luita murtu TAKLAUS EI KUULU SALIBANDYYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe