Minulle sattunut hieno suku

Ellimelli

Nimittäin isäni puolelta. Mummustani alaspäin sukuni on täynnä ihmisiä, joita on mukava nähdä, joiden kanssa on mukava viettää aikaa ja joiden kanssa tulee toimeen. Arvostan suuresti tätä onnellista tilannettani ja minua harmittaa, etteivät kaikki pääse kokemaan millaista on elää tällaisen suvun ympäröimänä. Tokihan tätä toivoisi kaikille.

No onhan sitten kääntöpuolikin. Äitini suku on ihan ok, eikä koskaan ole tullut mitään isoa ongelmaa heidän kanssaan ja sukujuhliinkin kutsutaan aina. Vaan ovatpa sitten toisaalta sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei kovasti ylimääräistä aikaa tahdo viettää. Silloin tällöin kyselen äidiltäni kuulumisiaan, mutta harvemmin viitsin lähteä kyläilemään. Tasapainossa asia sikäli, ettei onneksi äidin puole suvussakaan niuhoteta tapaamisten ja yhteydenpidon taajuudesta.

Suvun suhteen minulle on käynyt siis varsin hyvin. Nyt haluaisin kuulla vastaavista hyvistä sukukokemuksista tuon ainaisen "Meen suku on ihan kauhee"-ruikutuksen tilalle. Onhan teitä muitakin, joilla on hyvä ja mukava suku, onhan?

1

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackmagictiger

ois kuitenkin kiva pitää niitäkin sukulaissuhteita yllä..en tiedä en ehkä menisi töihin perhefirmaan vaan menisin ihan muualle..ja tekisin kaiken vähin äänin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe