Osaisikohan joku auttaa nuorta kaktuksen metsästäjää?
Eli olen yrittänyt löytää netinkautta puukaktuksia (Pereskia) mutta näyttää ettei niitä ole myynnissä?
Jos joku "piikkisielu" haluaisi luopua omistaan niin olisin todella otettu!
Terveisin:Harri
puukaktus (Pereskia)
10
4025
Vastaukset
- elli
Eipä niitä juurikaan kaupasta löydä. En muista mistä sain omani,se on ollut jo monta vuotta.
Kyseleppä keväällä uudelleen, lähetän sinulle oksan.Nyt on liian kylmä,paleltuu matkalla.- Harmi
Kiitos kaunis.....(täytyy yrittää pitää mielessä;)
- Ninni
Jos pystyt,niin lähetätkö myös minulle oksan?Maksaisin vaikka siitä!
Puukaktuksia ei tunnu löytyvän ,ei sitten mistään! - kaktusfani
Ninni kirjoitti:
Jos pystyt,niin lähetätkö myös minulle oksan?Maksaisin vaikka siitä!
Puukaktuksia ei tunnu löytyvän ,ei sitten mistään!kiinnostaisi:)
- Marjaana
kaktusfani kirjoitti:
kiinnostaisi:)
Terve, mulla on pereskia, mutta en vielä tiedä, miten siitä voisi ottaa pistokkaan. Olen yhdellä kirpparilla nähnyt niitä myynnissä, katsastan lähiviikkoina, jos siellä vielä on. Ostan pois, ja ilmottelen sitten tällä palstalla vaikka...
- Harmi
Marjaana kirjoitti:
Terve, mulla on pereskia, mutta en vielä tiedä, miten siitä voisi ottaa pistokkaan. Olen yhdellä kirpparilla nähnyt niitä myynnissä, katsastan lähiviikkoina, jos siellä vielä on. Ostan pois, ja ilmottelen sitten tällä palstalla vaikka...
Kiitos ystävällisyydestäsi,palautit uskon ihmisiin!
Terveisin
Harri
harmi@rock.com - Ninni
Marjaana kirjoitti:
mulle suoraan sähköpostia,jos niitä pereskioita löytyy sieltä kirpparilta enemmänkin kuin yksi.:)
inanna82@luukku.com - Marjaana
Ninni kirjoitti:
mulle suoraan sähköpostia,jos niitä pereskioita löytyy sieltä kirpparilta enemmänkin kuin yksi.:)
inanna82@luukku.commoi ninni, kävin kirpparilla lauantaina, ei ollut kuin yksi, joka meni "Harmille". Menen kuitenkin seuraavan kerran kirpparille koululaisten hiihtolomaviikolla 8, katson, jos sinne on tullut lisää, se on sama henkilö, jolla on ollut pöytä vuoden ainakin :)
- Ninni
Marjaana kirjoitti:
moi ninni, kävin kirpparilla lauantaina, ei ollut kuin yksi, joka meni "Harmille". Menen kuitenkin seuraavan kerran kirpparille koululaisten hiihtolomaviikolla 8, katson, jos sinne on tullut lisää, se on sama henkilö, jolla on ollut pöytä vuoden ainakin :)
Kiva kun viitsit nähdä vaivaa! :)
Täälläpäin niitä ei tunnu löytyvän..mutta ilmottele sit jos löytyy sieltä kirppikseltä lisää.
- Anonyymi
Hei
Minulla pn pereskian alkuja kasvamassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299