Shakira on ihan älyttömän kaunis
Shakira on kaunein!KUVIA
5
842
Vastaukset
- Toinen ihastunut
Shakira on kaunis ja muodokas, ei mikään laiheliini eikä myöskään mikään lihavakaan, just sellainen sopiva. Juuri kivan pituinen. Aivan ihana luonne, kaunis hymy. Shakira on myös erittäin söpö. Täydellinen.
- on varsinainen
VOSU!!!Ihan hirveetä kattoo sen nykimistä ja vatkaamista.Onneksi MTV:n voi sulkea S:n videon ajaksi!!!
- ......................
on varsinainen kirjoitti:
VOSU!!!Ihan hirveetä kattoo sen nykimistä ja vatkaamista.Onneksi MTV:n voi sulkea S:n videon ajaksi!!!
Voi voi sua.. kadehdit vain.. Sun naama ei edes pääsis telkkariin. Se sentää osaa tanssia paremmin kuin sä ja paremmin kuin moni muu. Mutta mitä sä voisit ymmärtä mitään etnisistä tansseista ku oot koko elämäs seurannut Mtv:ltä pop koreografiisia tansseja. Nämä shakiran tanssit ovat ainutlaatuisia koska siinä sekoittuvat niin Latin tanssit kuin itämäisetkin. Shakira on harrastanut napatanssia 4 vuotiaasta alkaen.
- on varsinainen
...................... kirjoitti:
Voi voi sua.. kadehdit vain.. Sun naama ei edes pääsis telkkariin. Se sentää osaa tanssia paremmin kuin sä ja paremmin kuin moni muu. Mutta mitä sä voisit ymmärtä mitään etnisistä tansseista ku oot koko elämäs seurannut Mtv:ltä pop koreografiisia tansseja. Nämä shakiran tanssit ovat ainutlaatuisia koska siinä sekoittuvat niin Latin tanssit kuin itämäisetkin. Shakira on harrastanut napatanssia 4 vuotiaasta alkaen.
On jollain elämä niin pientä...
- Elena
Öööh... Tuota tämä nainenko kaunis? mielestäni
ihan normaalin näkönen! Eikä kaiken lisäksi näytä edes Latinolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358