Pakkanen

ri-a

Oletteko selvinneet pakkasista ilman suurempia ongelmia? Aika kovasti on paukkunut!

18

1019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on riittänyt

Auton mittari meni eräänä aamuna mykäksi kun sen kapasiteetti riittää vain - 40:een asteeseen. Kilometrin matkan se oli "tajuttomana" kunnes asettui näyttämään neljääkymppiä. Ei pahempia ole sattunut. Äidille kävin sulattelemassa jäätyneitä vesijohtoja, oli unohtunut kellarissa lämmöt päälle laittamatta. Nyt, su klo 19.00 on enää - 28- astetta. Pahinta on kun ei ole pääsyt viikkoon hiihtämään, alkaa kertyä tuota ympärysmittaa...

• lämpömittaria, ei Opel

2.0 DTL niin huono auto ole, kulkee yli neljääkymppiä.

• ri-a

kuski kiihtyä yhtä vauhdikkaasti kuin auto, kun kerran jo viikossa sitä ympärysmittaa:)
        Koneet on ollut kovilla, ilmastointi jäätyi, onneksi on jo lauhtumaan päin.

• ja kuluttaa,
        ri-a kirjoitti:

kuski kiihtyä yhtä vauhdikkaasti kuin auto, kun kerran jo viikossa sitä ympärysmittaa:)

ruokahaluhan siitä kasvaa. Kyllä säännölliseen energiankulutukseen tottunut huomaa heti eron elimistössä, vaa´alla ja muutenkin. Talvella kun työn puolesta tuleva kulutus on pienempi. Oletkos itse jo hiihdellyt tänä talvena?

• ri-a kirjoitti:

ilmastointia autossa enää noilla ilmoilla tarvitsekkaan pitää päällä?
        No tarkoitit varmaan navetan ilmastointia,
        joo kyllä se toimi (luonnollinen vapaakierto)
        vähän liiankin hyvin, jäi nimittäin luukku illalla auki (huolimattomuutta kun en katsonut tarkemmin että meni varmasti kiinni)ja aamulla oli paikat osaksi jäässä, onneksi pääsi vähillä vahingoilla vaikka juomakupitkin oli "melkein" jäässä putket säily ehjänä yhtä metrin pätkää lukuun ottamatta, muistaapa seuraavalla kerralla olla tarkempi, Niin -39 parhaana aamuna voihan sekin vaikuttaa vanhaan rakennukseen.

• ri-a
        ja kuluttaa, kirjoitti:

ruokahaluhan siitä kasvaa. Kyllä säännölliseen energiankulutukseen tottunut huomaa heti eron elimistössä, vaa´alla ja muutenkin. Talvella kun työn puolesta tuleva kulutus on pienempi. Oletkos itse jo hiihdellyt tänä talvena?

vielä etsinyt edes suksia kesävarastosta, omistan kyllä sellaiset:) Kuntosali on ollut enemmän käytössä. Hiihtäminen on minulle ehkä vähän keväisempi harrastus.

• ri-a
        kawasaki250 kirjoitti:

ilmastointia autossa enää noilla ilmoilla tarvitsekkaan pitää päällä?
        No tarkoitit varmaan navetan ilmastointia,
        joo kyllä se toimi (luonnollinen vapaakierto)
        vähän liiankin hyvin, jäi nimittäin luukku illalla auki (huolimattomuutta kun en katsonut tarkemmin että meni varmasti kiinni)ja aamulla oli paikat osaksi jäässä, onneksi pääsi vähillä vahingoilla vaikka juomakupitkin oli "melkein" jäässä putket säily ehjänä yhtä metrin pätkää lukuun ottamatta, muistaapa seuraavalla kerralla olla tarkempi, Niin -39 parhaana aamuna voihan sekin vaikuttaa vanhaan rakennukseen.

on pakkanen siellä ollut, onneksi ei täällä, pahimmillaan -32. Niin ja navetan ilmastoinnista oli kysymys, jäätyi, onneksi on jo sulanut, kosteus on aika paha ongelma!

• on juu

Pientä säätöähän tuo teki... Pihalla Lämmitetyt kupit jääty, ja robotin konehuoneeseen oli joku jättäny ikkunan sepposenselälleen joten kompura jääty... Ja auton syyläri sano et poks...

• Riia**

Jospa onkin yleismies
        hame päällä ken ties.
        Rintsikat ja isot bosat
        yleismiehen tärkeet osat.
        Perää on vaikk` muille jakaa
        miesten kanssa sängyss´makaa
        Runon nyt lausun tään
        syy on kai kylmän sään....

• sinä
        Riia** kirjoitti:

Jospa onkin yleismies
        hame päällä ken ties.
        Rintsikat ja isot bosat
        yleismiehen tärkeet osat.
        Perää on vaikk` muille jakaa
        miesten kanssa sängyss´makaa
        Runon nyt lausun tään
        syy on kai kylmän sään....

Ri-A?

• ri-a
        sinä kirjoitti:

Ri-A?

ei pulputa minun runosuoni ihan tuolla tavalla. En kirjoittele muuta kuin kirjautumisen kanssa, se hyvä puoli, että voi tarvittaessa itse poistaa itsensä:)

• pakkanen vain

jatkuu...

• ri-a

lämmitettäisiin? Ja pukeuduttaisiin lämpimästi:)

Kyllähän näin kylmä taas omat ongelmansa tuo, mutta on nyt jo vähän paremmin kylmään osannut varustautua. Eikä onneksi ihan niin kylmä kuin edellinen jakso.

• pitäs päästä hiihtämään
        ri-a kirjoitti:

Kyllähän näin kylmä taas omat ongelmansa tuo, mutta on nyt jo vähän paremmin kylmään osannut varustautua. Eikä onneksi ihan niin kylmä kuin edellinen jakso.

talvi kuluu ja mieli tekis hiihtämään.

• ri-a
        pitäs päästä hiihtämään kirjoitti:

talvi kuluu ja mieli tekis hiihtämään.

talvea jäljellä:) Maaliskuussa parhaat hiihtokelit!
        Täällä on jo lauhtunut, ei ole enään kuin 10 astetta pakkasta, hiihtokelit:)

• :):):)
        ri-a kirjoitti:

talvea jäljellä:) Maaliskuussa parhaat hiihtokelit!
        Täällä on jo lauhtunut, ei ole enään kuin 10 astetta pakkasta, hiihtokelit:)

:):):)

• mutta väliakaisesti...
        ri-a kirjoitti:

sillä kohta on kevät ja aurinko nousee...

• ##############
        :):):) kirjoitti:

:):):)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1659
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      991
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe