onko muita paikkoja kuin työkkärin sivut joilta löytyis avoimia karjanhoitajan paikkoja? mikähän mahtaa olla karjanhoitajan keskiverto palkka? riippuu tietenkin kokemuksesta jne, mutta jos nyt ajatellaan esim. pelkkää lypsyhommaa ja muu navettatyö, ei kuitenkaan koneita.
vai onko pelkälle lypsutyöntekijälle edes käyttöä, pitäisikö aina olla myös konepuolella?
karjanhoitajan paikkaa?
7
2955
Vastaukset
Tulevaisuudessa on, koska tilat isonee ja tarvii apua.Palkasta en osaa sanoa, mutta
kysäse vaikka kunnan lomatoimistolta jos lomituspaikoissa olis tarvetta lypsäjälle.
Voi hyvinkin löytyä hommia!
Maaseuduntulevaisuuden sivuilla voi kanssa olla välillä tarjolla.(www.maaseuduntulevaisuus.fi)
Onnea jatkoon!!- riikka
lomittajan työtä tässä on paiskittu viimeiset 4 vuotta. välillä kaipais jo jotain pysyvämpää, ettei aina tarvis vaihtaa tilaa ja jännätä minkälainen "diktaattori" siellä on vastassa =)
- mielekkyys vähenee
riikka kirjoitti:
lomittajan työtä tässä on paiskittu viimeiset 4 vuotta. välillä kaipais jo jotain pysyvämpää, ettei aina tarvis vaihtaa tilaa ja jännätä minkälainen "diktaattori" siellä on vastassa =)
kun (työnantajissa) tiloilla on niin mouhoa isäntäväkeä.
- lomittaja minäkin
riikka kirjoitti:
sama homma ja nämä autolla ajot pitkin selkosia alkaa pikku hiljaa sapettaa.
- EU-avustaja
Toimiikohan noin pitkä linkki
http://www.tyovoimaporssi.fi/TVP1/www/view_ads.php?count=30&order=area&orderdir=asc&type=0&industry=5&keyword=hakusana tai tunnistenumero&county=all&city=&submit=Hae
mutta tuolta työvoimapörssistä löytyi ainakin kaksi karjahoitajan paikkaa, jossa just lypsäjää oltiin vailla! - anneli
joo kyllä hommia löytyy melkein mistä vain työnhaku palstoilta... ite olen lomittanu kunnalla ja vaikka työn kuvaan kuuluisi ne koneet, ei ole paljoa tarvinu alkaa niien kans hästläämään... yleensä tilalla aina joku paikalla joka osaa hoitaa automaattisesti neki, esim. toinen lomittaja tai isäntä... :) ja jos pyytää että pääsis vain hoiteleen emännän lomituksia niin yleensä pääsee vain sillä lypsyllä ja ruokinnalla muut pikkuhommat...
- kkkkkkkkkkkkk
Heips
Kipaiset vaan kuntaan, ja kysyt lomatoimiston ihmisiä. Lomittajista on lähes joka paikassa pulaa, varmaankin saat töitä.
Työajat ovat hirvittävät, palkka jotain 8 euron tuntumassa per tunti. Plus lisät sitten siihen, ja yksi edestakainen ajomatka per päivä. Kyllä sillä pärjää, jos viihtyy eläinten kanssa. Työ on tietty aika raskasta.
Onnea etsintään (varmasti löytyy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796