Oletko tehnyt joskus elämästäsi pahan virheen?
Minulla on. En ole pitänyt naisohjaajaa ollenkaan, kun olen ollut töissä. Olemme kuitenkin tehneet sovinnon, joten työskentelimme taideprojektissa erään taiteilijan kanssa, ja me käytiin syömässä yhdessä. Kun minulta loppui taideprojektin työskentelyä, muutaman kuukauden jälkeen minulla alkoi tulla hermot naisesta, ja tiesin ettei ollut hyvä idea käydä syömässä hänen kanssaan ja työskennellä taideprojektia. Minä haluan unohtaa hänet kokonaan ja pitää häntä "verivihollisenaan".
Eli oletko tehnyt mitään elämästäsi pahan virheen?
Elämäsi pahin virhe?
5
815
Vastaukset
- aikalailla
Vaikea sanoa juuta tai jaata.
Minkä ikäinen ihminen muuten olet? - EllæN
*syödä kynsiä aina ennen Tärkeää Päätöstä*
-se paljastaa Minut-pahusss!
(*.*)
,cuccuu, - Tarkennatko vähän
Ihmiseen ihastuu, sitten kiintyy, sitten tulee kuka-on-pomo-asenne. Oletko lukenut ryhmäkoheesiosta?
En kyllä ymmärrä, miten voi jotain alkaa vihata ihan syömässäkäynnin perusteella. Tietysti ymmärrän, että sukset voi mennä ristiin. Ottakaa etäisyyttä, ei toista tartte vihata. Voi niitä henk koht asioita hoitaa fiksustikin. - ------
minun pahin virhe on ihastuminen/rakastuminen johonkin ja menetän sen aina!!
- taiteli
otin maailman idiooteimman, tyhmimmän ja rumimman äijän.
Ammun itteni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170