maijan ulkoiset avut vai musiikki, kun seuraa näitä keskusteluja, niin tulee mieleen että tässä valitaan lähes uutta missiä, eikä keskustella omilla musikaalisilla avuilla kuuluisuuteen nousutta artistia, sillä maijahan on artisti eikä mikään " Jos Maijalla olisi isommat tissit, siitä voisi joku tykätäki, eipä niitä musavideossakaan voi näyttää kun niitä ei ole nimeksikään" tai toinen "suuri suu mikki pois". miettikääpä vähän ennenkuin aloitatte uutta keskustelua, mikä on päällimmäinen syy, musiikki, vai puhdas kateus......
miettikääpä
mikä on tärkeämpää
3
507
Vastaukset
- buzz
"...mikä on tärkeämpää, maijan ulkoiset avut vai musiikki..."
Niin, joillekin ne ulkoiset avut on tärkeää, näyttää olevan juuri näiden vilkkumaiden ja monen muun kohdalla useimmille nimenomaan se ulkoinen olemus juuri se tärkein asia. Musiikista ei niin väliä.
No, ei sen puoleen. Vilkkumaalla ei ole kumpaakaan...- KAUHEETA
Mutta viiksen ovisin vetästä jos ois hiljaa..
- honkis
Kyllä toi Maijan musa on niin hirveetä että on aivan sama millaiset ulkoiset avut ovat, ei se paljon siitä muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244