Pastilli suuseksissä

Rocky

Olen lukenut, kuinka hetkeä ennen suihinottoa ku nainen imee minttupastillia tms. ni kuulemma tulee mahtavat fiilikset, miehet kertokaa onko tämä totta, jotka olette saaneet kokea sen?

Naiset:
Onko vastaavaa hyötyä, jos mies ennen klitoriksen nuolemista imee minttupastillia?

9

2481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex

Kyllä, se on aivan totta! Vielä parempaa se on, jos pastilli/mentholpurukumi/tms on vielä suussa suikkarin aikana. Aivan mahtavaa!

Minulla on ollut etuoikeus olla todella, siis todella taitavan naisen "käsittelyssä". Hänen suikkarinsa on aika kostea, sylkeä on tarpeeksi, hänellä on suussa yleensä purukumi joka tuntuu todella vinkeältä (auttaa myös syljenerityksessä), hän käyttää sormiaan palleihin ja jossain vaiheessa sujauttaa kostutetun sormen ihan pari senttiä peppuuni ja osaa viedä minut ihan reunalle kuitenkaan viemättä minua sen yli, useita kertoja näin kunnes todella räjähdän. Tuntuu siltä kuin varpaistakin lähtisi sisukset kullin kautta lentoon. Mikään ei tunnu paremmalta kuin se, tai ainakaan minä en ole sitä vielä kokenut! :-)

• On kokeiltu

Ei se nyt mitenkään järisyttävää ole. Itse suihinotossa ei tunnu paljon mitään eroa, mutta kun vetäsee kullin suusta niin tuntuu kuin kylmä viima ottas kulliin. Enemmän suihinotossa tuntuu se, kun nainen juo kylmää vettä ja ottaa heti kullin suikkiin. Pitäis varmaan koittaa yhdistää nämä kaksi tempausta?

• Tellusnainen

Minä kerran otin mieheltäni suihin, kun oli kurkkupastilli suussani ja hän pyysi, että ottaisin pastillin pois, kun se ei tuntunut ollenkaan mukavalta. Ilmeisesti kirveli tai jotain... Mutta ois siitä pastillista naisellekin hyötyä. Eipä sperma maistu nieltäessä, kun on raikas pastilli suussa

• Anonyymi
        Tellusnainen kirjoitti:

Minä kerran otin mieheltäni suihin, kun oli kurkkupastilli suussani ja hän pyysi, että ottaisin pastillin pois, kun se ei tuntunut ollenkaan mukavalta. Ilmeisesti kirveli tai jotain... Mutta ois siitä pastillista naisellekin hyötyä. Eipä sperma maistu nieltäessä, kun on raikas pastilli suussa

Onkohan kullissa ollu jotain vikaa jos on tehny nii pahaa 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan kullissa ollu jotain vikaa jos on tehny nii pahaa 😬

Eiköhän kirvely ole kullista jo helpottunut lähes 23 vuodessa?

• Anonyymi

Kyllä se hyvältä tuntuu täytyy sanoo ja sitte siihen jääpaloja mukaa 😅

• Anonyymi

Jos olette noin kiinnostuneita pastilleista, niin aina kannattaa kokeilla myös rekkamiehen pastilleja.

• Anonyymi

Juu ne on seksissä parasta, levarille nuolemaan vähintään 500 km yhtä soittoa ajaneen rekkamiehen karvaista persvakoa niin elämys pastillien kera on mahtava!

• Jaa em sitä noin tullut ajatelleeksi. Yksi nainen otti minulta joskus suihin. Ja pisti purukumin suuhun ennen. Ajattelin että peittää tymäkkää kyrvän makua, kun nussittiin monta kertaa illalla yöllä ja aamulla ja laski. Lastit pilluun ja valittiin ja nusittiin, käymättä välillä suihkussa. Nainen meni vaan ja alkoi sitä spermaista tahmaista kyrpää imemään kerta toisensa jälkeen pystyyn... Ja saikin tietenkin joka kerta. Minusta se oli kivaa ja seksiköstä kun tämä nuori kaunis nainen jauhoi purkkaa, imi ja runkkasi ja hymyili sieltä. Oli varmaan yksi elämäni patjoista tyhjennyksistä se. Oli asialleen omistautunut. Alkoi jöpöttämään, Kun muisteli kaa tätä naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe