LUONNOSSA...!

laikku

Minkälaisia kokemuksia teillä on luonnossa vihkimisestä? Varsinkin ne, jotka on vihitty Piikkiössä Kavalton tilalla, olisi kiva kuulla, minkälainen seremonia oli lammen reunalla. Näin talvella paikan päällä käyminen ei kerro juuri mitään, lampi näytti tosi karulta ja oli tosi vaikeaa kuvitella, miltä itse vihkimistilanne kesällä tuntuisi. Mitä olette tehneet, jos onkin satanut? Olisi kiva olla joku varasuunnitelma, joka ei sitten kuitenkaan tuntuisi ihan pöhköltä. Olemme pari, joka on tallannut yhteistä polkua kymmenisen vuotta, joten haluaisimme häistämme hieman perinteistä poikkeavat ja luonnossa vihkiminen olisi ihanaa, jos vain uskaltaisi riskeerata!!!

1

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikki

Meillä kirkko remontissa, ja koska naapurikuntien kirkot eivät kiinnosta taidamme menkin mennä vihille jossain määrin "luonnossa". Tarkoitus olisi löytää kotikunnasta joku kaunis pihapiiri tms, jossa kuitenkin olisi jotain suojaakin pahan kelin varalle.

Tällä hetkellä pohdinnan alla eräs kyläkoulu, täytyy käydä tutkimassa saisiko siitä kuinka kauniin :)

Uudet naapurimme (tai me tässä uusia olemme..) vihittiin viime kesänä sulhasen kotitilan rannassa, laiturilla. Vihkimisen ajan oli poutaa, taisi olla juhlankin ajan -heillä oli pihassa sellainen "teltta" missä syötiin ja tanssia oli pihaan kuuluvassa "katoksessa".

Olisipa meilläkin tuollaiset tilat niin enpä kahta kertaa miettisi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe