Olen terve nainen ja meillä syy lapsettomuuteen on miehen spermassa, normaalimuotoisia muutamia prosentteja. ICSI ei oo tuottanut tulosta. Tuntuu että ei tuu tuottamaankaan vaikka kuinka monta kertaa tehtäis. Jos päädyttäis käyttää luovutusspermaa, niin tehtäiskö sitten inseminaatio jos ei enää halua ICSI:ä???? Tietääkö kukaan, onko kenellekään lääkäri ehdottanut?
Jos ICSI ei tuota tulosta...
2
696
Vastaukset
...ICSI toi sen kauan toivotun lapsen!Mutta vasta,kun saimme lahjamunasoluja!Toivotan kovasti voimia kaikille lasta toivoville ja yrittäville!!!Tsemihalit!:)
- Salla
Meille lääkäri ehdotti neljännen ICSIn jälkeen luovutettujen siittiöiden käyttämistä. Meillä myös lapsettomuuden syy on miehessä.
Kaksi ensimmäistä hoitoa meni ilmeisesti "keskinkertaisesti": saatiin pari alkiota siirtoon, mutta ei yhtään pakkaseen. Kolmannen täysin epäonnistuneen ajateltiin, että ehkä kolmas oli vain tavallista epäonnekkaampi: ei yhtään alkiota. Kun neljäs meni yhtä huonosti aloimme uskoa, ettei ICSI tuota meille tulosta.
Nyt kokeilemme muutaman inseminaation ja sitten ilmeisesti vielä IVF:n luovutetuilla, jos nuppi kestää. Itse ainakin haluan kokeilla inssejä, sillä haluan pitää vähän taukoa rankoista hoidoista. Koeputkihedelmöityksen tulokset ovat kuitenkin niin paljon paremmat, että varmaan taivumme lääkärin ehdotukseen, jos inssit eivät tuota nopeasti tulosta. Olemme käyneet yksityisellä, sillä julkisella olisimme hädin tuskin saaneet hoitoa jonojen ja ikäni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471