Kertokaapas tarinoita kun olette naineet ylisuurella kullilla nuoria ja pieniä 16 v pissiksiä...odotan innokkaasti
Isoa kalua pieneen nuoreen naiseen/pissikseen
7
5607
Vastaukset
- Nimetön
Olipa kerran isomunainen mies. Hän näki kadulla pissiksen. Mies sekosi ja raiskasi pissiksen keskellä katua. Mies työnsi ison kyrpänsä ensiksi pissiksen tiukkaan pilluun. Pillu oli liian pieni ja repesi. Seuraavaksi mies työnsi kyrpänsä pissiksen perseeseen. Pissis alkoi itkemään kun sattui niin paljon. Mies jyysti tiukkaa anaalia tunnin ja laukesi pissiksen suuhun. Pissis puraisi miehen kyrvän irti. Miehestä ja pissiksestä tuli parhaat kaverit.
Loppu- Anonyymi
Olipa typerä tarina, feikki sellainen
- mellu
pilis oksan reikään niin ei tuu kipuja muille kun työntäjälle :-D
- Pissaliisaa kokeillut
On tullut tuotakin kokeiltua.
Pissis oli kännissä, joten tuikkasin valtavan kullini sisään.
Pimppi haisi kalalta ja pissikseltä lensi laatta.
Pissaliisa vain nauroi ja nauroi, väitti että kaverinsa peukkukin on isompi.
Kiihottavaa tarinaa eikö vain?
T: Pasi 14v. - m 40v
Pissaliisaa kokeillut kirjoitti:
T: Pasi 14v.ompa tullu työnnettyä kalu nuoreen pikku pilluun eilen viimeksi.kaverin tytär täytti viikko sitten 16 nyt me saadaan nussia laillisesti.arvaa tuntuuko märkä teini pillu makeelta.mulla on vielä aika iso 19 cm ja paksu.mutta hyvin mahtuu kun nuolee ensin tytölle orkut että pikku pillu pehmenee.sitte vaan pitkää varvii.
- olet
Pissaliisaa kokeillut kirjoitti:
T: Pasi 14v.liian nuori tälle palstalle.Painu Pikku kakkosta kattoon.
- Anonyymi
m 40v kirjoitti:
ompa tullu työnnettyä kalu nuoreen pikku pilluun eilen viimeksi.kaverin tytär täytti viikko sitten 16 nyt me saadaan nussia laillisesti.arvaa tuntuuko märkä teini pillu makeelta.mulla on vielä aika iso 19 cm ja paksu.mutta hyvin mahtuu kun nuolee ensin tytölle orkut että pikku pillu pehmenee.sitte vaan pitkää varvii.
Ihan varmasti, voi helvetti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748