JANI nyt vain on yksinkertaisesti PARAS! musiikkia jota on kiva kuunnella ja tapaa kun jani on lavalla niin kiva kattella:)
JANI on PARAS!!
8
1237
Vastaukset
- Mun mielestä kans
Ja se miks näin on johtuu vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että poika osaa laulaa ja on muutenkin miellyttävä. Ei tuo itseään esille vaan niitä lauluja joita hän esittää, näin pitää ollakin!
- Stronger___
Minusta Jani on kyllä ihan hyvä,mutta en mä siitä pahemmin pidä. Sillä on tosi hyvä sanoituks kyllä.
- .......
JANI ON IHQ, AINA!! :)
- JANIittaaja
Kyllä on mies oikeessa ammatissa. Jep.
- Jani=ruma
....
- eikä ikinä
Saa haukkua ketään rumaksi!
Ja sitäpaitsi mitä väliä ulkonäöllä on? Ei yhtikäs mitään! - (*)
On niitä olemassa kaiken maailman missejä ja kauniita ihmisiä, jotka ei osaa laulaa pätkän vertaa. mä en oikein ymmärrä, miten rumuus tai kauneus liittyy mitenkään musiikin tekemiseen? Mutta kerran aloitit, ni mä laitan vettä myllyyn. Onko Gary Moore kaunis? Ei, mutta aivan mieletön muusikko! Entäs Bono tai Mick Jagger?? Kato esimerkkejä riittää kyllä. Toinen juttu on se, että Jani Wickholm on tosi hyvä lavaesiintyjä. Että mene sinä vaikkapa kuuntelemaan Tuiskun poikaa, jonka olen aina nähny esiintyvän playbackina. Että tällain.
- piiutsu
..mutta luojan kiitos siihen lauluun ei pärstäkerroin liity mitenkään !! ja tiedänpä monta rumempaakin. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358