2006 on läpilyönti kausi suomalaisessa futiksessa?!?! Mestari veikkauksia?! Itse veikkaan tamperetta!!
2006 läpimurto kausi!!!!
9
549
Vastaukset
- 123456789
Olen samaa mieltä että ensi kausi on läpilyönti kausi.. Ja veikkaukseni menee samaan osoitteeseen elikkäs TamU:lle.
- fruittis
honka voittaa
- jade
voittaa!!!
- TamU Fani
Tampere United...
- Jokitörmä
jade kirjoitti:
voittaa!!!
Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa. - bgbv
Jokitörmä kirjoitti:
Turun Argentiina eli Inter putoaa lähes varmasti liigasta ja se on seuran tarinan loppu. Toivon tätä sydämestäni!
TPS säilyy helpolla omien kasvattien voimin. Ostojoukkueet eivät Turussa pärjää. Inter on samanlainen kupla kuin Dennis tai Piiloset. Se puhkeaa.inter ei todellakaan tipu saakelin pelle
- Johtaja1
Jos kaikki vaan osuu kohdalleen, luen kyllä Jaron yhdeksi mahdollisuudeksi. Mutta kyllä Tampere Utd on ehdoton ennakkosuosikki, ei siitä pääse mihinkään. HJK:lla liian kapea ja nuori joukkue, ja lisäksi Mäkelän myynti Skotlantiin vei siltä saumat mestaruuteen. Nyt kun urheilutoimenjohtaja Saarnio tuo Brasiliasta vielä uuden Oliveiran niin paletti on kasassa. Toivottavasti hankinta onnistuu paremmin kuin viime vuoden ``huippubrassi``... Heh, taisi tulla kalliiksi HJK:lle palkata sellainen pelaaja! Mutta Tampu tai Jaro vie mestaruuden!
- elämä on
Tämän hetken kuntopuntari yllättävä
KuPs ja KooTeePee ykkösinä
Mypa ja Honka kakkosina
Sitten tulee mifkiä, hakaa sun muuta
Hjk viimeisten joukossa
- HJK,ihan varmasti
Veikkaus-lligan voittaja on HJK!Toisena on MyPa,kolmantena,TaMu,Neljäntenä,TPS,viidentenä FC-Lahti,kuudes Jaro,seitsemäs MIFK,kahdeksas,FC-Inter,yhdeksäs Kups,10:s Haka,11.s,12:s FC-KooTeePee,ja 13:s Honka,joka putoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219