Ainoa oikea USKONTO on Jehovan Todistajat.
Me emme mene armeijaan. Me emme mene siviilipalvelukseen. Me emme maksa palkastamme veroa, koska se menee maailmallisille ihmisille.
Suomen valtio on ymmärtänyt uskontomme lait, joten kaikki on kunnossa.
Verotus ja JT:t
9
552
Vastaukset
- Jari-Jt
Milläs ilveellä palkansaaja voisi olla maksamatta siitä veroa?
Jehovan todistajat maksavat veronsa ja ovat yleisesti tunnettuja tunnollisuudestaan nimenomaan tässä suhteessa.- Millaista rakkautta?
"todistajat maksavat veronsa ja ovat yleisesti tunnettuja tunnollisuudestaan nimenomaan tässä suhteessa."
Ok, mutta miksi ette ole "yleisesti tunnettuja tunnollisuudestaan nimenomaan" rakkaudesta? edes järjestönne sisällä?
Olisiko syytä konffata hälytyskelloa? - Rakkaudella
Millaista rakkautta? kirjoitti:
"todistajat maksavat veronsa ja ovat yleisesti tunnettuja tunnollisuudestaan nimenomaan tässä suhteessa."
Ok, mutta miksi ette ole "yleisesti tunnettuja tunnollisuudestaan nimenomaan" rakkaudesta? edes järjestönne sisällä?
Olisiko syytä konffata hälytyskelloa?Sinuna konfaisin dosettia, että muistaisit ottaa päivittäiset lääkkeesi.
Mistä tämä verohössötys kumpuaa? Eihän verojaan voi yksinkertaisesti olla maksamatta mitenkään. Noin niinkuin jos on kyse jostain isosta joukosta ihmisiä. Ei kannata uskoa kaikkea soopaa mitä kuulee. Asioista selvää ottaminen on huomattavasti tyylikkäämpää ;)
- k3r3tti
, mutta miks menis, kun vapautettu armeijasta??
- Sippps
Muissa maissa, joissa joutuis muuten vankilaan, J.todistajat menee sivariin, mutta täällä ovat antaneet tahallaan hämäävästi sen kuvan, etteivät muka voi! Törkeetä!
- kookoo
Muuten hyvä, mutta hihuls-todistajat ei ole uskonto. Ehkä lahko, minusta käskyjä totteleva lauma tai parvi.
- veronsa maksava äiti
Olen kuullut että esim jehovalaiset ja kaikki muut suurperheen harrastajat joilla 9 alaikäistä lasta niin perheen tulot ovat verovapaat...en tiedä onko totta vai ei....mutta jos näin niin ymmärrän miksi huntupäätkin lisääntyy niin helvatisti....
- Ennen kuullutkaan..
Ovatko Jt:t suurpehe harrastajia? Tämä oli minulle uusi tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266