Hedelmistään puu tunnetaan

K. Mäki

Evoluution kannattajat puhuvat paljon homofossiileista. Jumalan kosto peitellään evoluutiolla, kuitenkin homot tietävät AIDS:in olevan jumalan tekemä. Ei viisaan evoluution bakteeri tappaisi homoja. Ne eivät lisäänny!

Evoluutio tarvi vapaa ajattelua ja Darwin yhtyi serkkuunsa. Tänä päivänä evoluution kannattajan lempinimi oli "gaylord" (George Simpson). Tämä ateisti"professori" sanoi: "Kyse on vain evoluution hyväksymisestä tai taikauskonomaisesta hylkäämisestä". Hän tuli uskoon: "fossiilisten välimuotojen puuttuminen on tutkijoiden pieni likainen liikesalaisuus". Koko elämän hän rukoili anteeksi jumalalta synnistään.

10

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jumalan kosto peitellään evoluutiolla, kuitenkin homot tietävät AIDS:in olevan jumalan tekemä."

Tämä on siis esimerkki niiden luonteesta, jotka uskovat "tieävänsä" että AIDS on jumalan luoma? :)

• sieltä

Intternetin nerokkain avaus 2006 ! Praiste Laardi !

• ...

Hetken jo kuvittelin sinua K. Mäki oikeaksi hörhöksi, mutta sinähän oletkin ollut vain taitava trolli. Tuo ylilyönti oli kyllä liikaa.

Siltä varalta että et ole trolli:

homo lajinimessä tulee latinasta ja tarkoittaa ihmistä, ja seksuaalisena suuntauksena se taas taitaapi juontua kreikasta joka sinulle luonnollisesti on tuttu kieli.

• K. Mäki

Käytin vertauskuvaa. Simpson oli homofossiili; epäjumalan kuva. Sain tänään lisää voimaa pojaltani. Hän ei kelpaa ateistien leikkeihin.

• So.kra

K. Mäki kyllä pistää taas kerran erittäin tasokasta julistusta :)

Täytyy myöntää että välillä pidin herra Käkeä jo aitona hihhulina mutta kyllä peikko aina karvansa näyttää ;)

• K. Mäki

Te kaipasitte todisteet luomisesta. Jumalan sana käännyttää, Jumalan toiminta näkyy maailmassa. Evoluution todisteet eivät riitä. Se kuka ei minua usko, näkee kohta minun naaman.

• Mr.K.A.T.
        K. Mäki kirjoitti:

Te kaipasitte todisteet luomisesta. Jumalan sana käännyttää, Jumalan toiminta näkyy maailmassa. Evoluution todisteet eivät riitä. Se kuka ei minua usko, näkee kohta minun naaman.

me jo arvattiinkin kun valtaosa maapallon lajeista on koppakuoriaisia, että siltähän se itteki näyttää.. mutta hyi pidä ne karvaiset väkäulottimesi kaukana minusta.. ;)

• menossa
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

me jo arvattiinkin kun valtaosa maapallon lajeista on koppakuoriaisia, että siltähän se itteki näyttää.. mutta hyi pidä ne karvaiset väkäulottimesi kaukana minusta.. ;)

sekaisin?

• hyviä paikkoja

• Mr.K.A.T.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe