Viime vaaleissa teimme historiaa! Saimme tasoarvon nimissä naisen presidentiksi. Hiphei huraa...entä sitten?
Itse olen pätkätöissä akateemisen koulutuksen jälkeen eikä istuva presidenttimme ole TEHNYT MITÄÄN meille. Hänen mielessään ovat olleet ylipainoiset paperimiehet ja rekkakuskit (=SAK), mutta missä on solidaarisuus nuoria akateemisia pätkätyöläisiä kohtaan?
ei solidaarisuus näköjään auta, ei edes lämmitä. Vaihdoin ehdokastani näihin vaaleihin. Ensimmäisellä kierroksella Hautala, nyt Niinistö! Tehkää samoin ja tehdään muutos!
Nuoret naiset!?
6
252
Vastaukset
- Eija!
näin sen vaan on.Hyvää jatkoa Sinulle.Kiitos.
- teit oikein
Oikean valinnan olet tehnyt, onnittelut siitä jo etukäteen, terv. työläinen Itä-Suomesta
Ja muistakaa numero 3 halonen ei uskalla tehä mitään virassaan,jos tekee jotain ni rahaa menee aiva hukkaan esim: sakaramiinojen poistaminen.Nuolee toisten herrojen perseitä vaan :)
- Hyvä esimerkki
Vasemmisto haluaa ajaa luokkayhteiskunnan säännöillä ja ne ei jousta.
- Muutosta,muutosta
Nyt tuli asiaa, muutoksen aika koittaa,
huomenna kaikki loputkin epäilevät naiset
äänestämään NUMERO 3 on se oikea. - Mikä muuttuu
"Ben Z:n mielestä tavallisen kansalaisen kannalta suurin yksittäinen asia, joka muuttuu Niinistön voittaessa, on TUNNELMA" (Keski-Uusimaa lehti 28.1.2006). Ei sano, mihin suuntaan. Mutta ehkä tämä hoitaa pätkätöihin liittyvän problematiikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481