Voisiko joku vihjaista,missä bollywood elokuvassa/elokuvissa olisi paljon ja paljon tanssia???? Olen vasta "löytänyt" nämä elokuvat, enkä tiedä niistä hirveen paljon vielä???!!!!
Missä on PALJON TANSSIA???
3
602
Vastaukset
* Dil To Pagal Hai (kertoo esiintyvästä
tanssiporukasta, Shahrukh Khan, Karishma Kapoor
ja suloinen Madhuri Dixit pääosassa)
* DEVDAS (myös vanhanaikaista tanssia, HYVÄ ELOKUVA, Shahrukh Khan, Aishwarya Rai pääosissa)
* Hum Dil De Chucke Sanam (Aishwarya Rai, Salman
Khan, Ajay Devgan)
NÄISSÄ MM. TANSSIA. Lue lisää www.msn.fi -sivuilta Intia -osastolta YHTEISÖISTÄ. Siellä on elokuva-arvosteluja paljon. Niissä ei kyllä kerrota, kuinka paljon on tanssia, mutta sieltä voit kysyä lisää.- on nyt hieman
väärä. Bollywoodelokuva on yhtä kuin musikaali.
- Preity
Hei, jos haluat kokea tanssin ihan itse (siis: halusit elokuvista, mutta ehdotan tätä ;D) niin mene Bolywood-tanssitunnille.
Mutta, paljon tanssia BW-elokuvissa:
Devdas
3KG - eli Kabhie Khushi Kabhie Gham
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142