Suunnittelen tässä voitonjuhliimme hieman ennakolta juomapuolta ja esitän myös omia mieltymyksiäni.
Yksi viininmaisteluhistoriani upeimmista kokemuksista oli vuoden 1970 Berberana Carta de Oro, crianza-viini, joka yllätyksellisesti 20 vuoden ikäisenä oli aivan ihanan upeassa kunnossa. Sopiiko tämä viini pöytäystävilleni, eli kaikille Halosta täällä kannattaneille?
Kun siirrytään väkevämpiin juomiin viinin nautiskelun jälkeen, niin ehdotan erästä omaa suosikkiani Napoleon V.S. O. P konjakkia, joka nostaa kuin huomaamatta hyvän ja hilpeät humalan, joka meillä kuuluukin olla Tarjan upean voiton kunniaksi.
Voitte toki ehdottaa omia juomianne, minä kyllä maksan. Juhlamme kestävät luonnollisesti aika pitkään, joten juomiakin on oltava reippaasti.
Ilmoitan juhlamme menusta myöhemmin, mutta voitte toki jo nyt ilmoittaa mitä haluatte.
Runsaalle kyykkyjoukolle pöydän alla, on varattuna katkeroa, joka sopii varmaankin parhaiten heidän mielentilaansa.
Jos jotain ruuan jämiä jää lautaselle, niin voimme tietenkin armosta antaa apetta myös heille.
Emmehän me voittajat sentään hylkää kovasti täällä Niinistön puolesta ponnistelleita ystäviämme:-))
Voitonjuhlavalmisteluja
32
1073
Vastaukset
- FÜHRER
juhli homo ja leppaporukassas sitte teillähän on oivat esimerkikki, ei käy kateeksi
- ironmikes
Asut varmaan B-rapussa, sillä yleensä sieltä alkavat homohuutelut. Siitä huuto, mistä on kovin puute.
- FÜHRER
ironmikes kirjoitti:
Asut varmaan B-rapussa, sillä yleensä sieltä alkavat homohuutelut. Siitä huuto, mistä on kovin puute.
niitä tapojas tyrkyttelet oikeen pressan kans
Tulee mieleen että ironmikes ja Seppo Lehto ovat sukulaisia ellei sama henkilö.
- ironmikes
Olen sitä mieltä, että Seppo Lehto on suulas pelle, jolla ei ole kuin tuulenhuutoma perse ja sairaat jutut. Sopii sinun tyyliisi paremmin kuin minun.
ironmikes kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että Seppo Lehto on suulas pelle, jolla ei ole kuin tuulenhuutoma perse ja sairaat jutut. Sopii sinun tyyliisi paremmin kuin minun.
Mikä sinä sitten olet, jos et suulas pelle?
- Kotikemisti
Alko on kiinni ,mutta voithan hakea essolta keskaria korin ,kun pistätte kolehdin kasaan kavereides kanssa.
- ironmikes
Juhlat alkavat kunnolla vasta maanantaina ja jatkuvat ehkä viikon pari, taikka tarvittaessa vuodenkin. Sillä välin voit haistella tinneriä kapisessa pikku läävässäsi ja porata Niinistön häviötä.
Kokeile joskus vaikkapa Claude Chatelier XO, tai vaikka joku Otard, tai Louis Royer.
- ironmikes
omat mieltymyksensä. Minä satun diggaamaan omia ja sinä omiasi. Muista myös, että maku ja hinta eivät eivät aina läheskään korreloi, vaikka niin tunnut kuvittelevankin.
- huhhahheijarommiapullo
Remy Martinikin on parempaa ja napoleonit ei oo konjakkeja, idiotmike lukkee tarkemmin se on jallua
- huhhahheijarommiapullo
huhhahheijarommiapullo kirjoitti:
Remy Martinikin on parempaa ja napoleonit ei oo konjakkeja, idiotmike lukkee tarkemmin se on jallua
Epinions has the best comparison shopping information on St. Remy Napoleon VSOP
French Brandy.
Lue siitä että opit
http://www.google.fi/search?hl=fi&hs=iFC&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&q=Napoleon vsoP&spell=1 ironmikes kirjoitti:
omat mieltymyksensä. Minä satun diggaamaan omia ja sinä omiasi. Muista myös, että maku ja hinta eivät eivät aina läheskään korreloi, vaikka niin tunnut kuvittelevankin.
Tottakai jokaisella on oma makunsa, unohdinkin mainita, vaikka tarkoitus olikin. Ei tuo Claude Chatelier XO ole edes kallista, vain vaivaiset kolmisenkymmentä euroa, mutta hakkaa maullaan Renaultin minun mielestäni moninkertaisesti. Kokeile vaikka huvikses, tuota löytyy varmaan Suomen viinakaupoistakin tilaamatta.
- Konujuoppo
Kairakettu kirjoitti:
Tottakai jokaisella on oma makunsa, unohdinkin mainita, vaikka tarkoitus olikin. Ei tuo Claude Chatelier XO ole edes kallista, vain vaivaiset kolmisenkymmentä euroa, mutta hakkaa maullaan Renaultin minun mielestäni moninkertaisesti. Kokeile vaikka huvikses, tuota löytyy varmaan Suomen viinakaupoistakin tilaamatta.
- ironmikes
Kairakettu kirjoitti:
Mutta jos totta puhutaan, niin sinäkäät et löydä omaa suosikkiasi jos sinut pannaan valitsemaan se useamman konjakin joukosta. Tätä on kokeiltu aivan tarpeeksi porukoissa, eikä kukaan ole onnistunut kuin joskun sattumalta, toistoissa ei yksikään ole onnistunut.
- Sun fani
ironmikes kirjoitti:
Mutta jos totta puhutaan, niin sinäkäät et löydä omaa suosikkiasi jos sinut pannaan valitsemaan se useamman konjakin joukosta. Tätä on kokeiltu aivan tarpeeksi porukoissa, eikä kukaan ole onnistunut kuin joskun sattumalta, toistoissa ei yksikään ole onnistunut.
Kuten Pohjois-Korean Rakas Johtaja Kim Jong Il, joka nauttii harvinaista konjakkia hummeriaterian päälle? Peesaatsä sun idolia?
- Konujuoppo
Kairakettu kirjoitti:
- Remy Martin
ironmikes kirjoitti:
mihis ne konjakkikehut jäi jallunkillittäjällä :)
ironmikes kirjoitti:
Jallu kuulemma voittaa usein noissa sokkotesteissä, mikä on hiukan huvittavaa.
Olutmakuani on testattu joskus kauan sitten ja silloin tunnistin suomalaisista oluista kaikki testissä olleet merkit aivan oikein ja mm. pullo-oluen samanmerkkisestä tölkkioluesta. Voi olla, ettei onnistuisi enää.
Kokeile kuitenkin sitä Claude Chatelier XO konjakkia, se on mielestäni todella hyvää, voin vaikka tarjota sinulle sen ensimmäisen pullon.Kairakettu kirjoitti:
Olutmakuani on testattu joskus kauan sitten ja silloin tunnistin suomalaisista oluista kaikki testissä olleet merkit aivan oikein ja mm. pullo-oluen samanmerkkisestä tölkkioluesta. Voi olla, ettei onnistuisi enää.
Kokeile kuitenkin sitä Claude Chatelier XO konjakkia, se on mielestäni todella hyvää, voin vaikka tarjota sinulle sen ensimmäisen pullon.Itse maistan Karhun pullo-oluesta, onko se tehty Porissa vai Keravalla. Kannattaa katsoa kaupassa sarjanumeroa, Porissa tehty on puolet parempaa.
k0rh0nen kirjoitti:
Itse maistan Karhun pullo-oluesta, onko se tehty Porissa vai Keravalla. Kannattaa katsoa kaupassa sarjanumeroa, Porissa tehty on puolet parempaa.
Ovatko ne Keravalla tehdyt niitä, jotka ovat tarjouksessa? Niitä olen vältellyt.
- ironmikes
Kairakettu kirjoitti:
Kokeile kuitenkin sitä Claude Chatelier XO konjakkia, se on mielestäni todella hyvää, voin vaikka tarjota sinulle sen ensimmäisen pullon.Hennessy Paradis on superia, jos halutaan tuhlata kunnolla rahaa ja hieman elvistellä.
Kairakettu kirjoitti:
Ovatko ne Keravalla tehdyt niitä, jotka ovat tarjouksessa? Niitä olen vältellyt.
Porilaista on yleensä korissa ja Keravalaista päkseissä. Nyt tosin on hallussani kori, joka on "sekaisin", olisiko päässeet pahvit ratkeilemaan kuljetuksissa.
ironmikes kirjoitti:
Hennessy Paradis on superia, jos halutaan tuhlata kunnolla rahaa ja hieman elvistellä.
Tuleehan niihin joskus höpsähdettyä, mutta ihan kelvollisia ja usein parempia saa halvemmallakin. Viskeistä: http://cgi.ebay.de/Whisky-Raritaet-1937er-Macallan_W0QQitemZ7212056773QQcategoryZ83707QQrdZ1QQcmdZViewItem
- C.J
Kairakettu kirjoitti:
Kokeile kuitenkin sitä Claude Chatelier XO konjakkia, se on mielestäni todella hyvää, voin vaikka tarjota sinulle sen ensimmäisen pullon.Jos on kolme olutta, lappari, koff ja karhu niin testi makuaistista on aika helppo. ei toimi konjakilla.
Kiva huomata kuinka saulin kannattajia vituttaa ja ne tilittää täällä tunteitaan. hah!
Tarja jatkaa suomen pressana. C.J kirjoitti:
Jos on kolme olutta, lappari, koff ja karhu niin testi makuaistista on aika helppo. ei toimi konjakilla.
Kiva huomata kuinka saulin kannattajia vituttaa ja ne tilittää täällä tunteitaan. hah!
Tarja jatkaa suomen pressana.Eikä silloin ollut eri panimot saman yhtiön omistuksessa. Olvin keppanaa monet pitivät parhaana oluena 60-luvun loppupuolella (ei uskoisi tänä päivänä), mutta ei enää seuraavan vuosikymmenen alussa. Menekki oli silloin niin kova, että laskivat markkinoille keskenkäynyttä, siihen loppui suosio.
Konutesti voi olla kyllä aika vaikea, se on totta.
Minä olen Saulin kannattaja, eikä minua vituta yhtään, ei sittenkään, vaikka ei valittaisikaan.
- tarkkailija..
te nuken kanssa viinilasillisilla olohuoneessa?
- Sun fani
Maksaako valtio noi kekkerit veronmaksajien rahoilla? Ei TaЯjan kannattajat mitenkään rikkaita ole noin yleisesti ottaen (maahanmuuttajat, työttömät, sosiaalipummit yms.). Miten sulla muka on mitään rahaa, kun sä et oo rikas porvari, koska porvarit äänestää Saulia! Hei mieti nyt vähän ihan niinku oikeesti! :-D Ja sinusta päätellen se henkinen rikkaus on ihan nollassa, kun lukee noita herjaavia kommenttejasi muita keskutelijoita kohtaan! :-D Paa kanssa osote missä noi juhlat pidetään, niin saat enemmän porukkaa sinne mukaan! ;-)
- 21 vuoteen,
mutta pitäisköhän tänään tehdä poikkeus - Tarjan suuren voiton kunniaksi?
Varaa valtavasti katkeroa, niin karvas on kalkki Saulin porukoille, alkaen tänään klo 21.00.- hyppyhende
Gambinassa vaan, sossut ei sun makuaistias muuta
- hehheeheli
hävis tästä osastosta ku hokas että on kusta killittäny ja luuli konjakkia juoneensa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.2018455Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2962068- 701368
- 751313
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei721295- 641279
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81179Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511175Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931132- 361076