VAROITUS: EI TOSIKOILLE!
Kautta vuosituhansien ovat eläinlajit lisääntyneet luonnon ehdoilla. Heikoimmat ovat saaneet väistyä vahvempien tieltä. Joskus se on ollut aika raakaa touhua. Mutta nyt viime vuosikymmeninä ihminen (Homo Sapiens) on tullut niin viisaaksi, että se aikoo uhata luonnon lakeja lisääntymällä vaikka väkisin. Eli sellaiset jotka eivät olisi lisääntyneet esim. 30v. sitten, tänään he pystyvät siihen kiitos lääketieteen. Luonto on aina pitänyt huolen eri lajien elinoloista ja -tiloista, mutta nyt tämä ylen viisas ihminen(Homo Sapiens) yrittää kansoittaa koko maapallon ja siten vauhdittaa ympäristötuhoa. Tiedän, että jokaisella on oikeus lisääntymiseen, mutta jos luonto ei ole näin suonut onko meidän silti pakko yrittää? Mielestäni luonnon lakeihin ei pidä mennä puutumaan, seuraus voi olla esim. Aasian tsunami. Jokaisen tulisi itse tykönään miettiä tarkoin onko luonnon lakeja vastustaminen?
Ei en ole mikään hihhuli tuli vaan eräänä yönä mietittyä kun ei nukuttanu :p
Luomulla
mekin
3
659
Vastaukset
....hyvää vain sinulle!Suomessa mielipidevapaus!Ehkäpä elämä Sinuakin vielä joskus opettaa!:)
- minä8
!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358