Puerto Plata vai Samana?

Ronja

Voisko joku vähän kertoa joka on olut kummassakin paikassa että kumpi on parempi, Puerto Plata vai Samana? Mitä eroa näissä on?
Mikä on suurin ero?
Tekeekö ne matkoja Samanasta sinne missä voi uida delfiinien kanssa, se on vissiin Puerto Platan lähellä.
Ois tarkoitus lähteä viikon matkalle joko Puerto Plataan tai Samanaan............. kertokaa lisää näistä...
Kiitos

3

1709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati

Me olimme 15-29.12 vkon ensin Puerto Platassa Grand Flamencossa ja toinen vko Samanan Casa Marina Bayssa. PP:ssa on mahdollisuus shoppailla,meidän hotelli oli siisti ja ruoka hyvää, allasalue hieno, merenranta ok. Samanassa beach mahtavan upea, hotelli ok, ruoka ok. Las Galerasin (Samanassa)kylässä ei oikein mitään ostettavaa, eikä tapahtumia muutenkaan. Jos haluaa rantalomaa ja rakastaa merta Samanaan ehdottomsti.
      Viikko kummassakin oli kiva, näki molemmat. Jos menette PP:aan, niin tehkää retki Saonan saarelle, se oli unelmapaikka, kallis, mutta kannattaa mennä, iiiihana...Jos haluat kysyä jotain, niin mun osoite on Hotsummer65@jippii.fi

• Flamenco

Minä myös suosittelen tuota Saonan retkeä, hiukan hintava mutta ihana päivä.. Ja suosittelen myös jeeppisafaria paikallisilta ostettuna, vesiputouksilla kiipeily mahtava kokemus. :)

• siis minne?
        Flamenco kirjoitti:

Minä myös suosittelen tuota Saonan retkeä, hiukan hintava mutta ihana päivä.. Ja suosittelen myös jeeppisafaria paikallisilta ostettuna, vesiputouksilla kiipeily mahtava kokemus. :)

Puerto Plata on kokonaisen maakunnan nimi.
        Vai tarkoitatko että hotellinne on
        Puerto Platan kaupungissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      92
      2853
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      32
      1772
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1743
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1669
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1309
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1200
    Aihe