Vihdoinkin se tapahtui,se jota kauan osattiin osottaa,eli Vantaan Allianssille ei myönnetty liigalisenssiä.Oikein vantaalaisille,toivottavasti oppivat,että liigaan noistaan pelaamalla eikä ostamalla Stadilaista joukkuetta ja siirretä sitä Vantaalle.
Vihdoinkin se tapahtu
6
642
Vastaukset
- pallipanssi
ei ostamalla vaan pöllimällä
- joku889
TE MOLEMMAT OOTTE NUIJIA JA MUUTENKIN ULKONA ILMEISESTI JALKAPALLOSTA...
Huomautan että atlantis oli talous vaikeuksissa silloin ja he suostuivat järjestelyihin joissa ATLANTIKSEN VELKAVASTUU POISTUU
suomessa on liikaa idiootteja kuten liigan lisenssi valiokunta...jan valden on itse niin iso idiootti että palloliitto jää sen varjoon - dsöflkösa
joku889 kirjoitti:
Huomautan että atlantis oli talous vaikeuksissa silloin ja he suostuivat järjestelyihin joissa ATLANTIKSEN VELKAVASTUU POISTUU
suomessa on liikaa idiootteja kuten liigan lisenssi valiokunta...jan valden on itse niin iso idiootti että palloliitto jää sen varjoonHajoo sä siihen vantalainen juntti! Onneks tommonen sopupelijoukkue tiputettiin pois! Luulin jo että liikaa sisäpiiriläisiä joukkueessa ni painetaan villasella mut onneks ei!
- perse
joku889 kirjoitti:
suomessa on liikaa idiootteja kuten liigan lisenssi valiokunta...jan valden on itse niin iso idiootti että palloliitto jää sen varjoonjoo, spedeanssihan pelasti atlantiksen. vittu mua vituttais olla joku ALLIGAATTORI!
- joopajoo
Juu kiitos siitä että tuollainen pelkällä rahalla, saatananmoisella kikkailulla ja tuollaisella eipäs-juupas ry-oy-ry-oy kikkailulla toiminut seura pudotettiin ja toivottavasti pudotetaan sieltä perkeleen valituslautakunnasta (vai mikä helvetti se on).. eihän asiassa pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Kaikki velvollisuudet näköjään heidän mielestään kuuluu OY:lle ja oikeudet kaikesta taasen RY:lle... EI VOI TOIMIA!!! toivottavasti toista: poikkeusluvalla varmaan jo 7 vuotta pelannutta seuraa ei sieltä pohjoisesta vaan lasketa tilalle.. muut laittaneet katsomotyms.. kuntoon vuosina 98-2000 ja nämä pelleilleet sieltä asti "poikkeusluvillaan"
- VERIKOIRAT!
ON YKSIMIELISESTI PÄÄTETTY, ETTÄ PISTERILLE LANGETETTUJA SAKKOJA EI POISTETA. FASISTIT OVAT PUHUNEET BELGIALAISELLE AINOATA KIELTÄÄN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259