Vihdoinkin se tapahtu

Aliannsi ulos liigasta

Vihdoinkin se tapahtui,se jota kauan osattiin osottaa,eli Vantaan Allianssille ei myönnetty liigalisenssiä.Oikein vantaalaisille,toivottavasti oppivat,että liigaan noistaan pelaamalla eikä ostamalla Stadilaista joukkuetta ja siirretä sitä Vantaalle.

6

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallipanssi

ei ostamalla vaan pöllimällä

• joku889

TE MOLEMMAT OOTTE NUIJIA JA MUUTENKIN ULKONA ILMEISESTI JALKAPALLOSTA...
        Huomautan että atlantis oli talous vaikeuksissa silloin ja he suostuivat järjestelyihin joissa ATLANTIKSEN VELKAVASTUU POISTUU
        suomessa on liikaa idiootteja kuten liigan lisenssi valiokunta...jan valden on itse niin iso idiootti että palloliitto jää sen varjoon

• dsöflkösa
        joku889 kirjoitti:

Huomautan että atlantis oli talous vaikeuksissa silloin ja he suostuivat järjestelyihin joissa ATLANTIKSEN VELKAVASTUU POISTUU
        suomessa on liikaa idiootteja kuten liigan lisenssi valiokunta...jan valden on itse niin iso idiootti että palloliitto jää sen varjoon

Hajoo sä siihen vantalainen juntti! Onneks tommonen sopupelijoukkue tiputettiin pois! Luulin jo että liikaa sisäpiiriläisiä joukkueessa ni painetaan villasella mut onneks ei!

• perse
        joku889 kirjoitti:

joo, spedeanssihan pelasti atlantiksen. vittu mua vituttais olla joku ALLIGAATTORI!

• joopajoo

Juu kiitos siitä että tuollainen pelkällä rahalla, saatananmoisella kikkailulla ja tuollaisella eipäs-juupas ry-oy-ry-oy kikkailulla toiminut seura pudotettiin ja toivottavasti pudotetaan sieltä perkeleen valituslautakunnasta (vai mikä helvetti se on).. eihän asiassa pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Kaikki velvollisuudet näköjään heidän mielestään kuuluu OY:lle ja oikeudet kaikesta taasen RY:lle... EI VOI TOIMIA!!! toivottavasti toista: poikkeusluvalla varmaan jo 7 vuotta pelannutta seuraa ei sieltä pohjoisesta vaan lasketa tilalle.. muut laittaneet katsomotyms.. kuntoon vuosina 98-2000 ja nämä pelleilleet sieltä asti "poikkeusluvillaan"

• VERIKOIRAT!

ON YKSIMIELISESTI PÄÄTETTY, ETTÄ PISTERILLE LANGETETTUJA SAKKOJA EI POISTETA. FASISTIT OVAT PUHUNEET BELGIALAISELLE AINOATA KIELTÄÄN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe