onko kukaan ollut kuntoutuksessa huvituksessa tai suvituulessa? olisin hyvin kiitollinen jos joku voisi kertoa näistä paikoista jotain esim mitä siellä tehtiin ja minkälaisia paikkoja oli minulle voi vastata s. postiin kirppu27@luukku.com kiitos kaikille etukäteen
suvituuli tai huvitus
kirppu27
1
513
Vastaukset
- mami
Hei olemme olleet perheen kanssa huvituksessa IHANA! paikka. Meillä oli sielä oma asunto missä saimme vapaasti oleskella sitten oli kaikenlaisia kättentöitä ja Videoohjausta ( kannattaa kokeilla se on antoisaa kaasvatuksellisesti) =)
Sitten oli kakenlaisa elämyksiä mm. Vuorikiipeilyä ja muuta kivaa =)
Sinne mekin jossakin vaiheessa taas perheen kanssa menenemme.
Suvituulessa olen käynyt lapsen kanssa juuri viimevuoden lopussa Tukiviittomakurssin.
Huvitus on mielestäni Kivempi paikka rauhallisessa ympäristössä metsänkeskellä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002