Tunnustan, mutta vain teille ja tämän kerran. Joskus en viitsi myöntää itsellenikään, keksin tekosyitä.
Vaan itsellä kun kaikki menee päin seiniä miten voisin olla iloinen sellaisen ihmisen puolesta joka on kaltoin kohdellut? Vanha ystäväni on käyttäytynyt moukkamaisesti ja siltii kelluu onnen aalloilla. Miksi muka olisin onnellinen hänen puolestaan kun minä olen aina ollut kiltti kaikille ja silti hän saa enemmän. Hän näyttää pojalta (kasvattaisi hiuksensa, hyvä ihminen!), hän on riidanhaastaja,viimeksi kun minä hänet tapasin hänen henkensä haisi, hän teeskentelee, miten joku voi pitää häntä viehättävänä?
Tunnustan: Olen kateellinen.
immeinen
1
1205
Vastaukset
- entinen ystävä
..tunnustus! Unohda epäystävät, jotka eivät ole ystäviäsi. Kohteli sinua huonosti, puhuu kärkkäästi, haisee pahalta ja väheksyy sinua. Vain hetki irtiotti-päätöksestä kirpaisee, sitten olet vapaa verenimijäystävästä, ja mielesi helpottuu (tulet hämmästymään sitä tinnetta). Kun irrottaudut henkisesti,huomaat miten verenimijäimijä jähmettyy ja kauhistuu, olithan hänen elinvoima. Yes, olen nähnyt se kuihtumisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086