Käytiin viime kesänä Balatonilla ja nyt olisi tarkoitus mennä Siofok:n alueelle. Se kun on hyvin moottoritien varrella ja hiukan isompi kaupunki, kuin järven ympärillä olevat kylät.
Ongelmaksi on tullut saada sopiva vuokra-asunto. Viimeksi varasimme asunnon Interhome.fi:n kautta, mutta tänä vuonna Interhome ei enää välitä asuntoja kuin pariin paikkaan Balatonin ympäristössä:Almadi ja Kenese.
Joten kysymys kuuluukin, että onko kenelläkään tietoa, että onko muita Interhomen kaltaisia välitysliikkeitä joiden kautta voisi saada vuokra-asunnon samaan tapaan ja no. Siofok:n alueelta?
Balatonin alueen vuokratalot
4
1704
Vastaukset
- ope
Hei!
Varasin ensi kesäksi kymmenen hengen porukalle talon Siofokista. Tein paljon nettihakuja systeemillä "holiday homes in hungary". Sain useita eri hakutuloksia, joita sitten kahlailin läpi. Löysin mielestäni hyviä vaihtoehtoja, ja päädyin suht moderniin, isoon ja kohtuuhintaiseen (per hlö) holidayhome neitzeriin.
Surffailu kannattaa!
Terv. ope
- Vulkan
Voit toki mennä noin vain paikalle ja bongata Zimmer Frei -kylttejä talojen edessä. Jos et ihan pahimpaan turistiaikaan mene, niin paikkoja kyllä löytyy.
- Grogi
Itse olin 4pv balatonfuredissa kesällä sesonkiajan ulkopuolella ja menin vaan paikalle ja bongailin mainoskylttejä. melkein heti löytyi rannalta lomamökki kahdella makuuhuoneella ja kylppärillä ja hintaakin oli vain 100€/4pv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319