DDR2 välttämätöntä

Grafiikka-työasemaan?

Haluaisin erittäin nopeasti reagoivat koneen kuvankäsittelyyn (ei siis pelaamiseen). Pitääkö olla nopeaa DDR2:sta vaiko pärjääkö tavallisella? Vaikuttaako prossan välimuisti vai saako nopeaa reagointia Celeronillakin?

Tällä hetkellä DDR400 512 MB ja Duron 1600@2000 ja vähän tahmaa välillä. Myös HDTV 1920x1080 videot nykii.

6

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

Mikä emo sulla on? Meinaatko ostaa tuohon suoraan DDR2sta?

Luulen, ettei emosi hyödynnä tuota DDR400. Eikös duronin emot suurimmaksi osaksi toimi DDR266?

• Voi jeesus

En tietenkään tunge DDR2:sta tähän koneeseen.

Pointti oli se että onko DDR2 välttämätöntä nopeaan koneeseen vai ei?

• Erkko
        Voi jeesus kirjoitti:

En tietenkään tunge DDR2:sta tähän koneeseen.

Pointti oli se että onko DDR2 välttämätöntä nopeaan koneeseen vai ei?

Ei ole välttämätöntä nopeaan koneeseen.

• pyy
        Erkko kirjoitti:

Ei ole välttämätöntä nopeaan koneeseen.

Entäs tämä dual channel? Auttaako mitään ja käykä tavalliset DDR muistit?

• Erkko
        pyy kirjoitti:

Entäs tämä dual channel? Auttaako mitään ja käykä tavalliset DDR muistit?

En ole itse kokeillut.. vielä.

Olen kuullut, että tavalliset (saman valmistajan samanlaiset tyyppiset) kammat toimisivat Dual Chanelina. En luottaisi siihen. Valmiita Kitejä löytyy myyjiltä. Eli siinä on varmasti Dual Chanelina toimivat (kaksi) kampaa.

Toiminta (jälleen kuulema): toimii kuten kuten raid. Pitäisi luku- ja kirjoitusnopeuksien tuplaantua. Tuskimpa kuitenkaan noin nopeita ovat. Parempihan tuo Dual Chanel on kuin normi muistit. Jos emon hommaat, jossa on Dual Chanel tuki, niin kyllä se kannattaa ottaa käyttöön.

Sullehan tulee kaikki rojut uusiksi? Juttu on se, että Intel on mennyt muisteissa AMD ohi. Asia on kuitenkin päälaellaan kun vertaillaan prossunopeuksia. Kysymys loppujen lopuksi on siitä, kumman merkin "kannattaja" olet. Mulle se on AMD.

• ritilä
        Erkko kirjoitti:

En ole itse kokeillut.. vielä.

Olen kuullut, että tavalliset (saman valmistajan samanlaiset tyyppiset) kammat toimisivat Dual Chanelina. En luottaisi siihen. Valmiita Kitejä löytyy myyjiltä. Eli siinä on varmasti Dual Chanelina toimivat (kaksi) kampaa.

Toiminta (jälleen kuulema): toimii kuten kuten raid. Pitäisi luku- ja kirjoitusnopeuksien tuplaantua. Tuskimpa kuitenkaan noin nopeita ovat. Parempihan tuo Dual Chanel on kuin normi muistit. Jos emon hommaat, jossa on Dual Chanel tuki, niin kyllä se kannattaa ottaa käyttöön.

Sullehan tulee kaikki rojut uusiksi? Juttu on se, että Intel on mennyt muisteissa AMD ohi. Asia on kuitenkin päälaellaan kun vertaillaan prossunopeuksia. Kysymys loppujen lopuksi on siitä, kumman merkin "kannattaja" olet. Mulle se on AMD.

Itselläni on kaksi kingstonin kampaa erikseen ostettuna ja dualina toimivat. Emossa on kyllä vanha nforce2 ja kingstonin sivuilla oli takuudet, että dualina toimii emolevyni kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe