GALLUP Hightway 1

california1

Tsaukkis!

Kertokaas immeiset, jotka ootte ajelleet highway 1:stä...päästä päähän, mikä on ollut paras paikka sillä matkalla, missä ootte poikenneet/yöpyneet?

ite diggaan eniten Big Surin alueesta...

6

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

Samoin, Big Surin alue jäi mieleen. Oli mahtavaa ajaa siitä läpi kun aurinko paistoi mutta silti rinteillä oli pilviä.
      Niiin kaunista. kuten oikeastaan koko reitti.

• highway 1:llä

Kalifornian alueella kyseinen tie ulottuu melkoisen matkan SFo:sta pohjoiseenkin.

Vastaanpa kysymykseesikin. Minulla oli niin huono säkä, että Big Sur ohitettiin sumupilvessä. Montereyssä olen käynyt useammankin kerran, ja jostain syystä, kun oli se sumupilvi ohitettu ja oltiin San Sebastianissa, tuli mieleen, että täällä voisin asua eläkepäiväni. Voisin harkita asiaa edelleenkin, mutta itsestäänselvyys se ei ole.

• california 1

...losiin asti, sitä pätkää

missä muuten tuo San Sebastian sijaitsee...tiedän ainoastaan Espanjassa olevan...?

• sotkin nimet
        california 1 kirjoitti:

...losiin asti, sitä pätkää

missä muuten tuo San Sebastian sijaitsee...tiedän ainoastaan Espanjassa olevan...?

Epsanjassa en ole edes koskaan käynytkään. Mutta tarkoitin San Simeonia, eli paikkaa jonka lähellä on se Hearstin linna.

• Hmmmmmmm
        sotkin nimet kirjoitti:

Epsanjassa en ole edes koskaan käynytkään. Mutta tarkoitin San Simeonia, eli paikkaa jonka lähellä on se Hearstin linna.

No mun mielestä kaikista kauneinta oli kyllä juuri matkalla San Franciscosta pohjoiseen, Muir Beachin tienoossa ja sitten Point Reyesissä. Oikeastaan koko matka Friscosta Point Reyesiin oli aivan kertakaikkisen kaunis ja upea. Friscon ja Losin väliseltä pätkältä en kyllä oikein osaa nimetä mitään tiettyä aluetta...

• san fran
        Hmmmmmmm kirjoitti:

No mun mielestä kaikista kauneinta oli kyllä juuri matkalla San Franciscosta pohjoiseen, Muir Beachin tienoossa ja sitten Point Reyesissä. Oikeastaan koko matka Friscosta Point Reyesiin oli aivan kertakaikkisen kaunis ja upea. Friscon ja Losin väliseltä pätkältä en kyllä oikein osaa nimetä mitään tiettyä aluetta...

Kuka sanoo San Franciscoa friscoksi?
        Vastaus: ei kukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe