on se kummaa kun

ihmisiä ei tule lumitöihin ...minä vanhä äijä yksin vaan...kyllä sitten valitetaan kun aamulla töihin lähtiessä suljen lämpimän käyttöveden..muka ikävä käydä aamuisin kylmässä suihkussa..höh eikös kylmä piristä..jaa minä se tässä vain valitan......

no baarin taasen aukaisen vaikka se toisia ärsyttääkin..mutta eikös suomessa yrittäjä vapaus..:)

84

1884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)

Annas se lumikola sielt nurkasta.. et saan
      joskus sitä kahviiki.. :) Siihen sit lusikka
      kylkiäisiks....

Siehä oot nuuka, kun vettä et raski
      lämmittää.. ;) Onhan kahvi sentään kuumaa?.. :)

Ovat tasasii luonteita.. aina yhtä vihasii.. :D

• no jos sillä lapiolla vain reunat suoriksi teet...isommat minä jo kumilolalla tein....

kahvia..pikku tai ruokalusikalla ??

nuuka en ole en en...:)))

• (.)Y(.)
        hai kirjoitti:

no jos sillä lapiolla vain reunat suoriksi teet...isommat minä jo kumilolalla tein....

kahvia..pikku tai ruokalusikalla ??

nuuka en ole en en...:)))

Kinosten reunat suoristettu.. tekasin
        siitä ylijäämä lumest.. baarin ulkopuolelle
        portsarin.. ;) Baarin rauhaa vartioimaan.. ;)

http://www.joe-ks.com/MultiMedia/HungrySnowman.htm

Pikkulusikka tietennii.. :D

Etpä niin, hyvää mieltä jaat aamusta ja kahviki oli kuumaa.. :))))
        Mitä siitä, jos suihkuves on kylmää.. turhaa valittavat.. :D

• (.)Y(.) kirjoitti:

Kinosten reunat suoristettu.. tekasin
        siitä ylijäämä lumest.. baarin ulkopuolelle
        portsarin.. ;) Baarin rauhaa vartioimaan.. ;)

http://www.joe-ks.com/MultiMedia/HungrySnowman.htm

Pikkulusikka tietennii.. :D

Etpä niin, hyvää mieltä jaat aamusta ja kahviki oli kuumaa.. :))))
        Mitä siitä, jos suihkuves on kylmää.. turhaa valittavat.. :D

lumiukko..onko sulla punanen nuttu...:))

juu mustakin turhaan valittavat...mukavat ihmiset..:)))

• (.)Y(.)
        hai kirjoitti:

lumiukko..onko sulla punanen nuttu...:))

juu mustakin turhaan valittavat...mukavat ihmiset..:)))

On nuita punasiiki nuttui.. :D
        Juuh, kylmä suihku virkistää.. :))

Kaikille mukavata torstai päivää.. :)))

Treffit, pittää mennä...

• meriv
        (.)Y(.) kirjoitti:

On nuita punasiiki nuttui.. :D
        Juuh, kylmä suihku virkistää.. :))

Kaikille mukavata torstai päivää.. :)))

Treffit, pittää mennä...

torstaina tähän aikaan...olisinko kade?

*hymyilee* voisin olla, vaan en nyt viitsi.

On minullakin joskus muistaakseni ollut..en tosin nyt muista koska, mutta on varmaan ollut.

Nuorempana..

Oikein mukavaa torstaita sinulle

• (.)Y(.)
        meriv kirjoitti:

torstaina tähän aikaan...olisinko kade?

*hymyilee* voisin olla, vaan en nyt viitsi.

On minullakin joskus muistaakseni ollut..en tosin nyt muista koska, mutta on varmaan ollut.

Nuorempana..

Oikein mukavaa torstaita sinulle

Mie treffasin.. Nukkumatin.. :DD
        Ja, silt ei saanu ku unta.. ;))
        Mukavata torstai - iltaa meriv.. :)))

• meriv
        (.)Y(.) kirjoitti:

Mie treffasin.. Nukkumatin.. :DD
        Ja, silt ei saanu ku unta.. ;))
        Mukavata torstai - iltaa meriv.. :)))

tylsät treffit..en siis menettänyt mitään *hymyilee*

• ja silleen

..jaa onkos siellä lunta?? onkohan tää ainoo suomen kolkka jossa ei oo sellasta ihmettä..hmmm.. mie ottasin kuule ny tuoreen zempulan juustolla ja kinkulla..nii ja menovettä tietty eli kahavetta.. :o)) muute..huomasikko että osaan kieliä? ja nyt en tarkota siis juoruta.. :o)))

• vähän kyllä häkellyin kun kielillä aloitit...:)) muttaa toki tiedän että osaat...

no eihän teillä siellä kanarian saarilla lunta ole hiekkaa vain...:)))

tilauksesi meni keittiöön...huutelee juuri tukis että mikä perkele tätä höyrykonetta vaivaa...:)))

• ikäväähän se
        hai kirjoitti:

vähän kyllä häkellyin kun kielillä aloitit...:)) muttaa toki tiedän että osaat...

no eihän teillä siellä kanarian saarilla lunta ole hiekkaa vain...:)))

tilauksesi meni keittiöön...huutelee juuri tukis että mikä perkele tätä höyrykonetta vaivaa...:)))

ku joutuu kahvetuntisinkin istuun aurinkoisella patiolla ja ruokiksella huuhtomassa työn aiheuttaman hien pois meren tyrskyissä.. :o)) se hyvä puoli täällä olossa on ettei tarvi paljon vaatteita pitää...ja fillarista luovuin ko se ei oikein kulje tuossa hiekkarannalla.. :o))) jokos se kahvi tuleeee??

• ikäväähän se kirjoitti:

ku joutuu kahvetuntisinkin istuun aurinkoisella patiolla ja ruokiksella huuhtomassa työn aiheuttaman hien pois meren tyrskyissä.. :o)) se hyvä puoli täällä olossa on ettei tarvi paljon vaatteita pitää...ja fillarista luovuin ko se ei oikein kulje tuossa hiekkarannalla.. :o))) jokos se kahvi tuleeee??

työpaikan ulkoiset olosuhteet kyllä karmeet...
        hei hanki sellainen mönkiä se kulkee ..ja kiva aamusta mönkiä...:))

• hittolaine
        hai kirjoitti:

työpaikan ulkoiset olosuhteet kyllä karmeet...
        hei hanki sellainen mönkiä se kulkee ..ja kiva aamusta mönkiä...:))

kiitti kuule vinkistä *pomppii innoissaan* :o)) sillähän mää sit voin asiani hoirella tukka hulmuten...ja jos laittas sivuvaunun että toi koiruuskin pääsis mukaan välillä...mut sit se ei oo akantappaja vaan koirantappaja..Kääks! :o)))

• hittolaine kirjoitti:

kiitti kuule vinkistä *pomppii innoissaan* :o)) sillähän mää sit voin asiani hoirella tukka hulmuten...ja jos laittas sivuvaunun että toi koiruuskin pääsis mukaan välillä...mut sit se ei oo akantappaja vaan koirantappaja..Kääks! :o)))

hyvä lotta ei se ollut totta..sanottu mulle joskus....
        akantappaja...( harkitsee sivuvaunu pyörän ostamista )...saakos muuten eukon taposta saman tuomion kuin ihmisen...auts toi oli näppis...

• jassoo
        hai kirjoitti:

hyvä lotta ei se ollut totta..sanottu mulle joskus....
        akantappaja...( harkitsee sivuvaunu pyörän ostamista )...saakos muuten eukon taposta saman tuomion kuin ihmisen...auts toi oli näppis...

vai ei totta...no harkitten sitä kumminki *pomppii lisää* :o)) jaa että eukon taposta..eikös eukon kannossaki ole ihan tarpeeks jo rangaistusta? vaiks siinä taitaa ukko kyllä olla aikas kovilla..ja akka pääsee niskan päälle ja oikeen kirjaimellisesti.. :o))) Kahviaaaaaaaaaaa..

• jassoo kirjoitti:

vai ei totta...no harkitten sitä kumminki *pomppii lisää* :o)) jaa että eukon taposta..eikös eukon kannossaki ole ihan tarpeeks jo rangaistusta? vaiks siinä taitaa ukko kyllä olla aikas kovilla..ja akka pääsee niskan päälle ja oikeen kirjaimellisesti.. :o))) Kahviaaaaaaaaaaa..

mukillinen....
        ahaa sulla haaveita..:))..hyppääs selkään..ja hups hangessa ollaan..:))

• oranssikisuli

MIaaaUUUUU, kurr, kahto millaisia jäläkiää
      hyppelen, pumisista loikka, ja spurtti....,
      on apuna lumitöissä, ja tahtoo sitten
      tassuja lämmittää , syliiin, ja takkatulen
      lämpimään,....

Rakkaat aamu nenitykset!

Ailahteleva Agvarius, oranssikisuli

• lumi kengistä suli,
        makkara tikkuun...vitsi runoo pukkaa...huomenta

• Aamupirteä

Hyvää huomenta sinullekin!

• on kuulemma..kaurapuuroa..ollos hyvä....niih huomenta aamun piristys..

• Aamupirteä
        hai kirjoitti:

on kuulemma..kaurapuuroa..ollos hyvä....niih huomenta aamun piristys..

Antelias voisilmäsi kruunasi kaiken,nyt töihin

• tukihenkilö

toivoa täynnä, eli hyvää huomenta kaikille. Koskapa tuolla toisaalla oli arvosteltu baarimme keskustelun tasoa, niin eiko olisi syytä meidänkin keskustella jostakin sivistyneesti?
      Otetaan aiheeksi vaikka tuo baarimikon avaus " yrittämisen vapaudesta". Mun mielipiteeni (kokemuksen syvällä rintaäänellä) on se ettei moista tässä maassa ole. Olen niin useasti yrittänyt - ja ilman jäänyt. Noh aina en ihan ilman, joskus olen saanut säälivän/vihaisen/nauravan katseen ja pari litsariakin, eli se siitä vapaudesta ..kele

• älä vaivu epätoivoon..

aattele positiivisesti...niin että ainakin on kommunikointi pelannu ettes ole ollu ihan ilmaa...vaikka ilman jäitkin..niin ja saithan jotain tilalle :o)) litsarit kipakasti osuessaan tekee aikas nannaa.. :o)) nii ja huomenta kans :o)

• mannakaurapuurookin....aina joudun ihmisille jotka puuroorisi syövät antamaan mukaan unterberiä...vatsa vaivoihin...

hei et rupee tasoo nostamaan baarissa....

• tukihenkilö
        älä vaivu epätoivoon.. kirjoitti:

aattele positiivisesti...niin että ainakin on kommunikointi pelannu ettes ole ollu ihan ilmaa...vaikka ilman jäitkin..niin ja saithan jotain tilalle :o)) litsarit kipakasti osuessaan tekee aikas nannaa.. :o)) nii ja huomenta kans :o)

sitä sanotaan - hellästi hamarapuolella kiitos.
        Hei! Missä vasara ja taltta? Tarttis putsata puurokattila ja keittää uudet - tilauksia jo jonoksi asti

• mahtaiskohan
        tukihenkilö kirjoitti:

sitä sanotaan - hellästi hamarapuolella kiitos.
        Hei! Missä vasara ja taltta? Tarttis putsata puurokattila ja keittää uudet - tilauksia jo jonoksi asti

se vasara olla viel mun hoteissani..kattos kun mää vähä harvensin tuholaisten määrää sillä..tsoriii en muistannu palauttaa.. :o)) hei..missäs se kahvi viipyy??

• ettei ole

Yrittää voi, mutta hyvä että jotain rajaa on laitettu. Mitäs siitä tuliskaan. Kuka tahansa vois pistää kojun tai kaksi pystyyn ja olla milloin el dottore tai suutari, autokauppias tai teelehdistä lukija. Siinä me herkkäuskoiset naisimmeiset taas rahoistamme päästäis, kun brylkreemikutrinen mieshenkilö kultahammas vilahdellen puhuis ummet ja lammet. Kotona sitten täpötäysiin kaappeihin pitäis sulloa vaikka mitä vitamiinipilleriä ja kenkälankkia, puhumattakaan siitä "vain naispastorilla lauantai-iltakäytössä olleesta" automobiilista, jonka kuskin penkin alta löytyi käsiraudat ja joku väpättävä vempele.

• oranssikisuli

Kiitos mansikkaisesta omenapuurosta, tuloo,
        ihan syksyn herkät hetket mieleen.....,

kiehnaa kyökin ja baarin välimailla, makoilee
        hain sykissä takkatulen loisteessa...

• tukihenkilö
        mahtaiskohan kirjoitti:

se vasara olla viel mun hoteissani..kattos kun mää vähä harvensin tuholaisten määrää sillä..tsoriii en muistannu palauttaa.. :o)) hei..missäs se kahvi viipyy??

tiskasin - kyllä lähti kattila puuronjämineen ja korkeelle. Kyllä noi kettiön lemmikit kertoikin, et joku oli käyny niitä vasaran kanssa moikkaamassa. Uhreja ei tullu - onneks`, ellei sit henkisiä mukaan lasketa, koirat kun on herkkiä otuksia.

• tukihenkilö
        oranssikisuli kirjoitti:

Kiitos mansikkaisesta omenapuurosta, tuloo,
        ihan syksyn herkät hetket mieleen.....,

kiehnaa kyökin ja baarin välimailla, makoilee
        hain sykissä takkatulen loisteessa...

Ei, ei se savu mistään takasta tule, vaan... empäs kerrokkaan puuron prosessointi kikat paljastaisin.

• meriv

hetkellisesti keskustelun tason nostoon puutun sanaan yrittäjä.

Kuinka voi olla, että suomalaiset "yrittäjät" ylipäätään hyväksyvät sanan yrittää kuvaamaan heidän suorittamistaan.

Yrittäminen kuulostaa enemmänkin pikkupuuhastelulta, kunhan tässä pikkasen yrittelen..

Eikö esimerkiksi suorittaja kuvisi paremmin oman liikeidean toteuttamista.

Minäkin alvariinsa yritän milloin mitäkin..olenko siis yrittäjä tietämättäni?

Huomenta Tukis..kuka on sanonutkaan yrittäjän tien olevan helppo?

Ryhdy suorittajaksi..suorittaja on jo täydessä työn touhussa.

Kamalan rasittavaa tällainen keskustelutason noston yrittäminen..

Eihän ole enää pakko?

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

Kuinka voi olla, että suomalaiset "yrittäjät" ylipäätään hyväksyvät sanan yrittää kuvaamaan heidän suorittamistaan.

Yrittäminen kuulostaa enemmänkin pikkupuuhastelulta, kunhan tässä pikkasen yrittelen..

Eihän ole enää pakko?

nythän pääsemme jo keskustelemaan tästä pressan vaaleissa esiin nousemasta jutusta eli luokkayhteiskunnasta.
        Eiks´ suorittaja ole vähän sama ku roletaari? Ei se mulle sovi. Roletaarit sanoo "liian vähän liksaa meillä" ja minä kun enempi talkoilla näitä teen.
        Huh, on tää viisaiden asioiden ruotiminen tosi rankkaa - joutuu ihan ajatteleen.

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

nythän pääsemme jo keskustelemaan tästä pressan vaaleissa esiin nousemasta jutusta eli luokkayhteiskunnasta.
        Eiks´ suorittaja ole vähän sama ku roletaari? Ei se mulle sovi. Roletaarit sanoo "liian vähän liksaa meillä" ja minä kun enempi talkoilla näitä teen.
        Huh, on tää viisaiden asioiden ruotiminen tosi rankkaa - joutuu ihan ajatteleen.

ei missään tapauksessa voida luokitella proletaariksi.

Proletaari on köyhälistöön kuuluva, työväenluokan jäsen..eli milläs helkutilla proletaari rahatonna mitään suorittaa.. paitsi lastentekemistä.

Antiikin Rooman proletaari oli olemassa vain tuottakseen yhteikunnalle lapsia.

Ajattelu tekee kyllä ihan hyvää..joillekkin.

Minulle ei..joko nyt voin mennä pukemaan?

• tuffe
        meriv kirjoitti:

Eihän ole enää pakko?

Mullekin tulee sanasta "yrittäjä" huonot vibat - yrittää ja yrittää, eikä mistään tule mitään :/

Olen suosinut sanaa "ryhtyjä", mutta suorittaja on kyllä hyvä.. kumpaa nyt... voi voi, tulipa naisellinen olo, valinnan vaikeus :))

Ja huomenta tukiksellekin, tänään keitin ihka omaa puuroa, se sun ei lähde navasta pois...

Nimim. "bikineistä huolestunut"

• meriv
        tuffe kirjoitti:

Mullekin tulee sanasta "yrittäjä" huonot vibat - yrittää ja yrittää, eikä mistään tule mitään :/

Olen suosinut sanaa "ryhtyjä", mutta suorittaja on kyllä hyvä.. kumpaa nyt... voi voi, tulipa naisellinen olo, valinnan vaikeus :))

Ja huomenta tukiksellekin, tänään keitin ihka omaa puuroa, se sun ei lähde navasta pois...

Nimim. "bikineistä huolestunut"

minähän kait mainitsin jotakin Tukiksen mannapuuron soveltumattomuudesta napaan..

Nyt ei ole muuta neuvoa sinulle kuin, että virkistä muistiasi navankaivuuohjeesta.

Tilanteesi on kyllä sen verran hankala bikinien kannalta, että tarvitset suhteellisen pitkäkyntisen navankaivuuseen soveltuvan ulokkeen.

Vaan älä huoli..kesään on vielä aikaa ja toisaalta voit kyllä kokeilla siihen napaasi tätä Tukiksen uutta versiota kaurapuurosta..

• Campis

Toin eilen sulle lisälusikoita sinne köökkiin...monenvärisiä että pääset seukkaileen asiakkaitten kanssa.... ettei sun tarvii olla koko aikaa mieli kurttusena.
        Meinaan kun en oo tässä enää sua neuvomassa...vaan kisulit ja mervit opastakoon tästedes..
        Vartoot ens viikkoon niin tääki taso tästä lähtee hurjaan nousuun...saat nähä...."..kelees täältäki.

Lumista weekendiä ihan henkkoht.

:D

• tuffe
        meriv kirjoitti:

minähän kait mainitsin jotakin Tukiksen mannapuuron soveltumattomuudesta napaan..

Nyt ei ole muuta neuvoa sinulle kuin, että virkistä muistiasi navankaivuuohjeesta.

Tilanteesi on kyllä sen verran hankala bikinien kannalta, että tarvitset suhteellisen pitkäkyntisen navankaivuuseen soveltuvan ulokkeen.

Vaan älä huoli..kesään on vielä aikaa ja toisaalta voit kyllä kokeilla siihen napaasi tätä Tukiksen uutta versiota kaurapuurosta..

niinhän sitä käytetään tapettiliisteriäkin irroittamaan sen vanhan tapetin :)) Hitsi, pitäiskö karata täältä köökin puolelta, kohta tulee pannusta...

Joudunko nyt kasvattamaan kynsiä? Rakennekynsiin ei oo enää varaa, eläinlääkäri vei mun vimpat roposet. Vai käviskö tuo puuro...? Vielä aprikoosin värisenä..

• meriv
        Campis kirjoitti:

Toin eilen sulle lisälusikoita sinne köökkiin...monenvärisiä että pääset seukkaileen asiakkaitten kanssa.... ettei sun tarvii olla koko aikaa mieli kurttusena.
        Meinaan kun en oo tässä enää sua neuvomassa...vaan kisulit ja mervit opastakoon tästedes..
        Vartoot ens viikkoon niin tääki taso tästä lähtee hurjaan nousuun...saat nähä...."..kelees täältäki.

Lumista weekendiä ihan henkkoht.

ala mahdottomaan tehtävään..eli oppaaksi mihinkään tai kenellekkään..*jupisee*

Minä vain komentelen mielelläni.

• Campis
        meriv kirjoitti:

ala mahdottomaan tehtävään..eli oppaaksi mihinkään tai kenellekkään..*jupisee*

Minä vain komentelen mielelläni.

sellasen löysin rantein otteen.... se tehoo parhaiten ...pientä ohjailua ni komentelua eivät ees huomaakkaan...taitolaji nääs nääs.

Meen ettet ala mua lievekomenteleen.

:DD

• meriv
        tuffe kirjoitti:

niinhän sitä käytetään tapettiliisteriäkin irroittamaan sen vanhan tapetin :)) Hitsi, pitäiskö karata täältä köökin puolelta, kohta tulee pannusta...

Joudunko nyt kasvattamaan kynsiä? Rakennekynsiin ei oo enää varaa, eläinlääkäri vei mun vimpat roposet. Vai käviskö tuo puuro...? Vielä aprikoosin värisenä..

ei sovellu siihen kaivuuhommaan..niillä ikävä taipumus irrota hyvin epäsopivasti sopimattomiin paikkoihin.

Rakennekynsien tarkoitus on olla vain kauniit ja ah niin epäkäytännölliset ja sopivatkin siis ainoastaan sormiin, joita ei käytetä yhtään mihinkään.

Lääkäritkään eivät kovasti pidä kynnen poistosta nenästä..

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

ei missään tapauksessa voida luokitella proletaariksi.

Proletaari on köyhälistöön kuuluva, työväenluokan jäsen..eli milläs helkutilla proletaari rahatonna mitään suorittaa.. paitsi lastentekemistä.

Antiikin Rooman proletaari oli olemassa vain tuottakseen yhteikunnalle lapsia.

Ajattelu tekee kyllä ihan hyvää..joillekkin.

Minulle ei..joko nyt voin mennä pukemaan?

työnvälityksen sivuja - ei perskules ollu yhtään antiikin rooman proletaarin paikkaa vapaana. Innostuin nimittäin siitä työnkuvauksesta.

Tuota... löysikkös sen aamutakin vyön? Ei muuten, mut ihmettelivät aamulla tätä mun skrakaa, tää kyl vois olla jokin vyökin.

• Yritystä löytyy
        meriv kirjoitti:

Eihän ole enää pakko?

Suorittaja tekee mitä käsketään=suorittaa määrättyjä asioita, eikä muuta siis osaakkaan...

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

työnvälityksen sivuja - ei perskules ollu yhtään antiikin rooman proletaarin paikkaa vapaana. Innostuin nimittäin siitä työnkuvauksesta.

Tuota... löysikkös sen aamutakin vyön? Ei muuten, mut ihmettelivät aamulla tätä mun skrakaa, tää kyl vois olla jokin vyökin.

kait sille oli löytynyt muuta puuhaa..

• tarvitsisin nyt.Varmaan pohjaan palanut kaurapuurokin auttaisi,meinasin vetää aamulla kunnon lipat tuolla pääkallo kelillä.
      Kuka keksi, että jään päälle piti sataa lunta,,,,,*etsii syyllistä*

• mieltä rauhoittavaa...ootas..lähetän opuksen sulle " banaanikärpäsen sukupuolielämä "..
        siis ei baarikärpäsen...:))

• hai kirjoitti:

mieltä rauhoittavaa...ootas..lähetän opuksen sulle " banaanikärpäsen sukupuolielämä "..
        siis ei baarikärpäsen...:))

mielenkiintoista luettavaa oli,,,tuo jatko- osa "baarikärpäsen sukupuolielämä" kiinnostaa myös,,,,,*uteliaisuus heräsi*

• guassiN kirjoitti:

mielenkiintoista luettavaa oli,,,tuo jatko- osa "baarikärpäsen sukupuolielämä" kiinnostaa myös,,,,,*uteliaisuus heräsi*

jutellaan siitä jatko ym. osasta sitten kun me jälleen kerran istutaan hämärässä loosissa baarin hämyssä.." haaveissako vain "...:)))
        on muuten aikas ohut opus se ...:)))

• saapi yrittää

Hyvää huomenta hyvät herrat!
      Aamun ensimmäiseksi sopis tuo tavallinen kahvi. Ihan ilman lisukkeita.
      Lumityöthän on vallan mainiota hyötyliikuntaa, siinä on kuntoilut tehty tälle päivälle, kun ripeästi ennen töihinlähtöä putsaa pihan. Ne toiset joutuu sitten illalla lenkille tai kuntosalille.

• oikeessa...ihan turhaan minä valitin...
        kahvinne..ilman lusikkaa maitoa kermaa...black is black......

• ja kumoan kitusiini
        hai kirjoitti:

oikeessa...ihan turhaan minä valitin...

Toisaalta, minä kyllä pidän enemmän tuosta liikunnasta sisätiloissa, joten jätän mielelläni nuo lumiset hommat muille. Täytyy vain perustella tuo hyvin, jotteivat valita, kun kolaa työntelevät. Kiukusta puhiseva naapuri metelöimässä aamulla pihalla ei ole omiaan nostattamaan töihinlähtöfiilistä :)
        Ja mielelläni lusikan kuitenkin otan. Sillä voi hämmennellä liikoja höyryjä, mutta noudan sen nyt sitten itse siitä tiskiltä.

• maksun
        hai kirjoitti:

oikeessa...ihan turhaan minä valitin...

Joten tässä ruokatunnilla kipaisin nyt sitten maksun suorittamaan. Ja otetaan nyt sitten toinen kuppi, eli black once again ja lusikalla ja saa siinä olla tilkka tuota sinistä maitoakin....
        Lounas on aina hieman aamupalaa tuhdimpi...

• maksun kirjoitti:

Joten tässä ruokatunnilla kipaisin nyt sitten maksun suorittamaan. Ja otetaan nyt sitten toinen kuppi, eli black once again ja lusikalla ja saa siinä olla tilkka tuota sinistä maitoakin....
        Lounas on aina hieman aamupalaa tuhdimpi...

kahvii...hei voi aamun palakin olla täydellinen...:)))..kokemusta mulla on....
        muista VIP korttiin se luotto sisältyy....:))

• Laahustava

Älä helvetissä sulje sitä lämmintä vettä...arvaa vaan kuinka kauan kestää houkutella sitä sokerinpalalla esiin.Nyt täytyy saada järkytykseen yksi ja iso tuoppi talon piikkiin

• tota en ajatellutkaan..:)))
        tulee ja snapsi.....sokeripalalla....

• Laahustava
        hai kirjoitti:

tota en ajatellutkaan..:)))
        tulee ja snapsi.....sokeripalalla....

Tässä iässä täytyy olla varovainen sen kanssa eihän sitä tiedä jos vaikka katoaa kokonaan

• meriv
        Laahustava kirjoitti:

Tässä iässä täytyy olla varovainen sen kanssa eihän sitä tiedä jos vaikka katoaa kokonaan

saan naurultani sanottua..eli nyt.

Luulin, että se vesi pitää houkutella esiin..kesti hetken ennenkuin ymmärsin.

*kuljettaa tästälähin aina sokeripaloja taskussaan*

• meriv

nojailemaan baaritiskiin*

Kuuleppas eväkäs..ne lumihommat vähän niinkuin sinun hommiasi..

Järjestetään lumiveistoskilpailut!!

Ei kuitenkaan järjestetä niitä vielä..väsyttää sen verran.

Millähän oikein tänä aamuna itsensä herättäisi?
      Olisikohn hyviä ehdotuksia?

Taidan laittaa sitä elvyttävää ja virkistävää teetä..siinä jotakin hassuja yrttejä.

NYT MINÄ TIEDÄN!!

Aprikoosipuuroa..sitä minä haluan..osaakohan se Tukis keittää minulle sen?

*venyttelee*
      MIssäköhän tämän aamutakin vyö on??
      Nyt sitten teetä ja säädyllisyyttä..

*irvistää

• no on sulla mieli tekoo...aprikoosi..
        ihan tässä huolestuu mitä kaikkea pyydät päivän mittaan...
        osaa tukis mitä vaan ainakin omasta mielestään...

• tukihenkilö

tuo aprikoosipuuro. Avasin säilykepurkin ja simsalabim - kauriksesta tuli aprikoosipuuroa. Se pikantti maku siinä johtuu siitä kun ensin vahingossa sardiinpurkin avasin - kunnes muistin ettei aprikoosi merenelävä ole vaan pitkä ja vihreä - siinä etikkaliuoksessa oleva kasvi.

• meriv
        hai kirjoitti:

no on sulla mieli tekoo...aprikoosi..
        ihan tässä huolestuu mitä kaikkea pyydät päivän mittaan...
        osaa tukis mitä vaan ainakin omasta mielestään...

Kun nyt tulit maininneeksi.

Hedelmäsalaattia..ei kirsikoita siihen mutta taatelia kyllä ja päälle rutkasti kermavaahtoa, mikä maustettu vaniliinisokerilla ja mintulla..

Purista siihen sitruunalla terästettyä appelsiinia..

Kuule..vielä, jos tuoretta pullaa. Sellaista missä suklaatöhnää päällä (mammam suosikki).

Sweet little sixteen..*kikattaa* ei muuten paikoittain enää kovinkaan pieni.

Ai pahus..minunhan piti menää pukemaan..*kipaisee*

• meriv kirjoitti:

Kun nyt tulit maininneeksi.

Hedelmäsalaattia..ei kirsikoita siihen mutta taatelia kyllä ja päälle rutkasti kermavaahtoa, mikä maustettu vaniliinisokerilla ja mintulla..

Purista siihen sitruunalla terästettyä appelsiinia..

Kuule..vielä, jos tuoretta pullaa. Sellaista missä suklaatöhnää päällä (mammam suosikki).

Sweet little sixteen..*kikattaa* ei muuten paikoittain enää kovinkaan pieni.

Ai pahus..minunhan piti menää pukemaan..*kipaisee*

että pistät vaikeen mulle...:( sitruunalla terästetty appelsiini...ei narulla ..:)))

hei miten pizzan kävi...??

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

tuo aprikoosipuuro. Avasin säilykepurkin ja simsalabim - kauriksesta tuli aprikoosipuuroa. Se pikantti maku siinä johtuu siitä kun ensin vahingossa sardiinpurkin avasin - kunnes muistin ettei aprikoosi merenelävä ole vaan pitkä ja vihreä - siinä etikkaliuoksessa oleva kasvi.

juu..joillekkin se on vissiinkin kurkku..

Taidan käväistä kaupassa katsomassa josko se kaupantäti nykyään vielä aprikoosipuuroa osaisi keittää.

Tuota..älä kuitenkaan heitä tuota..mitä sen nyt sitten ikuna onkaan..pois.

Minä alan myymään sitä pilkkimiehille syöteiksi.
        Hajusta, koostumuksesta ja väristä päätellen tämä sinun puurosi tulee olemaan sillä rintamalla tämän pilkkikauden hittituote.

Se sulattaa jopa avannon..ei tarvitse enää kairata..

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

juu..joillekkin se on vissiinkin kurkku..

Taidan käväistä kaupassa katsomassa josko se kaupantäti nykyään vielä aprikoosipuuroa osaisi keittää.

Tuota..älä kuitenkaan heitä tuota..mitä sen nyt sitten ikuna onkaan..pois.

Minä alan myymään sitä pilkkimiehille syöteiksi.
        Hajusta, koostumuksesta ja väristä päätellen tämä sinun puurosi tulee olemaan sillä rintamalla tämän pilkkikauden hittituote.

Se sulattaa jopa avannon..ei tarvitse enää kairata..

sit mulle - lahjo sinä terveysviranomaiset ja hanki vaadittavat luvat vaarallisten aineiden kuljetukseen.

• meriv
        hai kirjoitti:

että pistät vaikeen mulle...:( sitruunalla terästetty appelsiini...ei narulla ..:)))

hei miten pizzan kävi...??

pizzaa..ruokalajin vaihdos vauhdissa.

En voinut tehdä pohjaa valmiiksi ennen lähtöä ja mamman makumieltymykset muuttuivat päivän aikana..

Teen sen sitten lauantaina..syön vaikka yksin.

Kakkukin pitää viikonloppuna tehdä.

Ei..tähän aplariin ei narua..vaikka ajatus houkuttelee aina vain enemmän.

Työpari sairastui..ja minä se vaan siellä huiskin..itseasiassa molemmat työparini ovat sairaslomalla.

Minä se vaan en sairastu..edes sen verran, että voisin niistää nenäni..

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

sit mulle - lahjo sinä terveysviranomaiset ja hanki vaadittavat luvat vaarallisten aineiden kuljetukseen.

lompakkoaan*

lahjo..siihenhän perinteisesti liittyy raha..tai..TAI??!!

*jupisee* rahaa minulla ei ole ja sitä TAI kohtaa..lahjo itse vaan kuules..

*kikattaa*
        Hailla on oltava lupa vaarallisten aineitten kuljettamiseen..kuljettaahan hän itseäänkin..

• tuffe

Niin se on, vaikka kuinka kääntyy osoittaa se pylly aina johonkuhun. Mutta voihan joku saada siitäkin kiksejä :))

Ja pyllystä tuli mieleen, eilen poitsu näytti keskaria lekurille, tänään sillä on häntäluu kipeenä.... hmmm....... väittää että on laskenut peffamäkeä...

• meriv

akka *hymyilee*

Häntäluu..tuo ihmisen alkukantaisuudesta todistava muinaisjäänne.

Voihan se kipeä ollakkin ja jos oikein äityy niin sano vieväsi poika häntälääkäriin, joka tarkan ahteritutkimuksen jälkeen nipsasee sen joutavan nikamamuodostelman sahalla pois.

Veikkaan paranevan ihan sekunneissa..

Julmaa, mutta ah niin hauskaa joskus..

• mustakin on kiva katella kun naapurin rouva pyllistelee puutarha hommissa ollessaan...ihmeen paljon hällä kitkemistä mitättömässä kasvimaassa..:))

kyllä peffa mäessä voi peffa tulla kipeeksi voi voi...
        mullakin on kerran häntäluu murtunut ja OLEN taatusti hetero...tämä sulle huojennukseksi...:))

• tuffe
        meriv kirjoitti:

akka *hymyilee*

Häntäluu..tuo ihmisen alkukantaisuudesta todistava muinaisjäänne.

Voihan se kipeä ollakkin ja jos oikein äityy niin sano vieväsi poika häntälääkäriin, joka tarkan ahteritutkimuksen jälkeen nipsasee sen joutavan nikamamuodostelman sahalla pois.

Veikkaan paranevan ihan sekunneissa..

Julmaa, mutta ah niin hauskaa joskus..

Voipi olla että osittain laiskamato on iskenyt hampaansa tuohon luuhun, joten tuo vois tehota kummasti :)))

Luin sun yöllisen viestin... voi teittii :/ Sympatiani lähetän, teetä sulla taitaa olla jo :) Ja arvaas muuten mitä mulla on - mannapuuroa! Litran verran. Mitäs siitä sanot??

• tuffe
        hai kirjoitti:

mustakin on kiva katella kun naapurin rouva pyllistelee puutarha hommissa ollessaan...ihmeen paljon hällä kitkemistä mitättömässä kasvimaassa..:))

kyllä peffa mäessä voi peffa tulla kipeeksi voi voi...
        mullakin on kerran häntäluu murtunut ja OLEN taatusti hetero...tämä sulle huojennukseksi...:))

kesähupia :)) Sinä tietysti puhaltelet sinne kaikki voikukan siemenet ;)))

Lähinnä ajattelin ettei kloppi vaan saanut "isän" kädestä... Sitten pitää palata tuho-osastolle paistinpannun kera :/

• meriv
        tuffe kirjoitti:

Voipi olla että osittain laiskamato on iskenyt hampaansa tuohon luuhun, joten tuo vois tehota kummasti :)))

Luin sun yöllisen viestin... voi teittii :/ Sympatiani lähetän, teetä sulla taitaa olla jo :) Ja arvaas muuten mitä mulla on - mannapuuroa! Litran verran. Mitäs siitä sanot??

sano yhtikäs mitään..saanko jupista?

Tämän aamun valtti olisi aprikoosipuuro..ei sattuisi sitä olemaan??

Laiskamato on muuten outo eläin.

Sen elämänkaari ja tavat eivät ole mitenkään yhteydessä vuodenaikoihin..ei paikkaan..ei aikaan.

Sen virkistyminen tuntuu enemmänkin olevan kiinni asioiden työteliäisyydestä.

Kaikkihan me taas tiedämme sen olevan loinen, joka virkistyessään saa isäntäkehon pahimmillaan päiväkausia kestävään kooman kaltaiseen olotilaan.

Joitakin se piinaa vuosikausia yhteen menoon..

Outoa tosin laiskamadon toiminnassa on se, että se kykenee hyvinkin energisiin töimintoihin..kunhan se vain on sarakkeen "hauska tai hyvä" alla.

• Campis
        meriv kirjoitti:

sano yhtikäs mitään..saanko jupista?

Tämän aamun valtti olisi aprikoosipuuro..ei sattuisi sitä olemaan??

Laiskamato on muuten outo eläin.

Sen elämänkaari ja tavat eivät ole mitenkään yhteydessä vuodenaikoihin..ei paikkaan..ei aikaan.

Sen virkistyminen tuntuu enemmänkin olevan kiinni asioiden työteliäisyydestä.

Kaikkihan me taas tiedämme sen olevan loinen, joka virkistyessään saa isäntäkehon pahimmillaan päiväkausia kestävään kooman kaltaiseen olotilaan.

Joitakin se piinaa vuosikausia yhteen menoon..

Outoa tosin laiskamadon toiminnassa on se, että se kykenee hyvinkin energisiin töimintoihin..kunhan se vain on sarakkeen "hauska tai hyvä" alla.

tuikkaa tähän väliin ....jatkan matkaani...lumi pakkasta weekendiä sullekin..vapailla saat laiskotella lupaa kysymättä...ihminen oot etkä mikään lapiaisloinen...et ainakaan mulle.

*hymy*

• meriv
        Campis kirjoitti:

tuikkaa tähän väliin ....jatkan matkaani...lumi pakkasta weekendiä sullekin..vapailla saat laiskotella lupaa kysymättä...ihminen oot etkä mikään lapiaisloinen...et ainakaan mulle.

*hymy*

on lempilajini..olen siinä jopa hyvä*hymyilee*

Onpas sinulla kiirettä..tuolla menolla et muista avata ovea siitä mennessäsi.

Oikein mukavaa viikonloppua sinullekkin.

Olisi täytekakkua tarjolla..noup..minulla ei ole synttärit..vaan tuolla sweet little sixteenillä..

*vilkuttaa jonnekkin suuntaan*

• tuffe kirjoitti:

kesähupia :)) Sinä tietysti puhaltelet sinne kaikki voikukan siemenet ;)))

Lähinnä ajattelin ettei kloppi vaan saanut "isän" kädestä... Sitten pitää palata tuho-osastolle paistinpannun kera :/

tarkoitat tukiksen köksää...
        otti nokkaansa hää..no kyllä siihen mahtuukin...pisti heiluri ovet lukkoon ja murjottaa ja arvaas polttaa liesi tuulettimen alla...siis puuroa...

mäkin joskus sälliä mätkin nyt hää 186 cm..sanon " kun en sua pienenä kurittanut "...:))

• buteo

Vai lumitöitä,missä ihmeessä lunta on satanut?
      Ei meidän pihalle ainakaan.Saisi kyllä sadella oikein reippaasti,ettei sitten Toukokuussa tarvisi huhkia sen lumikolan kanssa.
      Kaffetta ja kevytsämpylän ottaisin.

• tuffe

meni silpuksi kattotuulettimeen, tais olla vähän liian kevyttä...

Suosittelen tätä normaalisämpylää, eli HK:n lenkki. Vehnäjauhoja jalostetussa muodossa :))

• buteo
        tuffe kirjoitti:

meni silpuksi kattotuulettimeen, tais olla vähän liian kevyttä...

Suosittelen tätä normaalisämpylää, eli HK:n lenkki. Vehnäjauhoja jalostetussa muodossa :))

Kääääk,ihmettelinkin sitä hirvittävää räpinää ja kolinaa...Mutta sämpylä se vain koki loppunsa.
        No,juon sitte vain pelkän kahvin,antaa jalostettujen jauhojen olla tällä kertaa.

• eilen sitä satoi..kyyllä...
        vaikka kyllä mä kaupungille ilmoitin että en sitä vastaan ota...
        voih kun oliskin toukokuu....

• buteo
        hai kirjoitti:

eilen sitä satoi..kyyllä...
        vaikka kyllä mä kaupungille ilmoitin että en sitä vastaan ota...
        voih kun oliskin toukokuu....

Kuuleppas nyt,älä haikaile kevättä,nyt elellään tätä päivää.Toukokuu tulee kyllä ajallaan.
        Tämä on mukavata aikaa,tiaiset ja viherpeipot möykkää jo iloisesti ja aurinko lämmittää naamaa.
        Paitsi tänään kun pilviverho junnaa edessä.
        Mutta eiku taas luontoon,tervehtimään tuttua korppi-paria.Jos ovat "kotosalla."
        Son moro!

• Campis

ootki heränny vähän kiukkusena..nauti lumesta ja nakkaat sen vaan seinustalle...et kyl hanoja sulje tai saat kiukkusia ilmeitä...tai joudut juottamaan kaikki asiakkaat lämpimiks kaikilla nesteillä mitä sulta siellä löytyy...
      Mitä sä joistaki ärsytyksistä välität...pidät vaan oman posetiivaripääsi... jollet sä sitä jollekin viikonloppupaketoi...pokka tulee pitää iihan kaikessa..asiakaspalvelus kunniaan ja hyvää mieltä weekendillä toivottelen sinne koko henkkunnalle

• kiukkuinen..noo enempi kuin tavallisesti...
        hei eihän kukka sulla vapaata viikon loppuna listan mukaan pitänyt olla...noo tämän kerran tällä vuodella...siis oikein nautittavaa sinulle..

• meriv

se on sitten se laatumerkki menox.

Kaikille oikein hyvää torstain jatkoa ja muutenkin mukavaa oleskelua..missä sitten ikinä lienettekin *hymyilee*

Aamuksi tilaan sitä aprikoosipuuroa..

*ruttaa kaikki samaan kasaan*

• no oikein hyviä ja kiireisiä työhetkijä...

aamuun...nouse aikaisen...:)))

siis ison läskiläjän teet..:))))

• vaan pidetään terassipäivä..pukeutukaa hyvin
      lupaavat kaunista ja pakkasta....kävelysauvoja ei sit terassille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe