luettuani eilen ilta-sanomien mielipide-
sivuja minua alkoi kiinnostamaan Soininvaaran sivut,
Mielenkiintoista luettavaa.
http://www2.eduskunta.fi/fakta/edustaja/265/presidenttiehdokkaista_260106.html
VAALEISTA
2
293
Vastaukset
- vaikka Lapin tappaja onki
Ihmisiä, joilla on ajatuksia, niiton mukava lukea.
Se kannattaa muistaa, että Osmo on niitä harvoja Lapin vihhaajia - tai ainakhaan ei ole ystävä.
No, hänellä on varmaan syynsä.- miettiä
Eipä ole mithään väliä mitä nyt yksi vihreä miettii mutta meän pitäs ittekki tuumia mitenkä ihmiset saatais pysyhmään väylän varressa. Met olema antahneet risukkojen kasvaa niile maile missä esi-isät raivasit.
Kohta son suet ja muut isot elukat takasi ko kukhaan ei välitä misthään. Ja ko ei ole ennää ihmisiäkhään mitenkä välittää sitte.
Mie luulen suurimman vihhaajan elävän meissä ittessä ko met olema alkahneet kurkotella kuusheen sen sijhaan että pitäsimä huolta entisheen taphaan.
Ei ole tarttenu tappaa kethään nälkhäänkhään ko olhaan lähetty etehlään muka leveämän leivän perhään. Johan net yhessä välissä halus herrat kaikkien kaikkoavan no net onnistuki hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319