löytyisi. Myykö alkot palautuspulloja tai tyhjiä viinipulloja? Löytyykö netistä myymälää, joka myy pulloja?
Kiitos tiedoista
viinipulloja
8
5206
Vastaukset
- Kotiviinin ystävä
Ota yhteys ystäviisi, tuttaviisi ja sukulaisiisi ja pyydä heiltä tyhjiä (viini)pulloja periaatteella muovikassillisesta tyhjiä pulloja annat yhden täyden viinipullon (sitten kun sitä on valmiina). Tällä tavalla minä keräsin aikanaan pulloja. Kaikki eivät olleet viinipulloja, koska monenlaisen juoman juojia löytyi sukulaisista, mutta pääasiahan lienee, että nesteelle löytyy säilytyspaikka. Nykyisin suurin osa pulloistani on viinipulloja, joskin käytän myös muita tarpeen tullen.
Kun teet etikettejä viineihisi, joita lahjoitat, liitä lopputekstiin sanat: palautuspullo (sinulle "Maijalle").
Olen kuullut, että jotkut kaivavat pulloja pullon keräyspisteistä, mutta se taitaa olla aika riskiä ja vaivalloista hommaa. - Pullomaha
Olen käyttänyt muovisia, esim. vichyvesipulloja viinin säilytykseen. Ovat hyviä, eivät kikkoonnu. Tyhjiä pulloja voi kysellä kaupoista, maksavat ehkä sen mitä palautuspulloista maksetaan.
- murre799
morjenstas täält pohjois suomesta löytyy yks liike mist saa 0.75L viinipulloja 0.80e/kpl
- mikä kauppa
murre799 kirjoitti:
morjenstas täält pohjois suomesta löytyy yks liike mist saa 0.75L viinipulloja 0.80e/kpl
Moi! Tarkenna hieman,,, Pohjois-Suomi laaja käsite,, kohta viini pullotusvaiheessa kiitos,,,
- murre799
mikä kauppa kirjoitti:
Moi! Tarkenna hieman,,, Pohjois-Suomi laaja käsite,, kohta viini pullotusvaiheessa kiitos,,,
ylivieskan iso kärkkäiseltä löytyi kohtuu hintaisia pulloja.
silloin kun ostin itselle niin 0.80e/kpl - pulloja
murre799 kirjoitti:
ylivieskan iso kärkkäiseltä löytyi kohtuu hintaisia pulloja.
silloin kun ostin itselle niin 0.80e/kplsellanen kuin "talous markka" myy kanssa 12 x 0.7 pulloa jotain 9euroa...
- samoja
pulloja kirjoitti:
sellanen kuin "talous markka" myy kanssa 12 x 0.7 pulloa jotain 9euroa...
kuin täällä.. ei ole hinnalla pilattu..
http://kauppa.rellunkulma.fi/product/1777/tyhjat-viinipullot-075l-12kpllaatikko
Hongkong myy viinipulloja, mutta pidä kiirettä - loppuvat aina kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748